Super handige inlegplaat voor Makita tafelzaag.

Christofix

Actieve deelnemer
3 jul 2019
94
29
Oudenaarde
www.youtube.com
Graag deel ik deze video met jullie zodat eigenaars van een Makita tafelzaag hun toestel kunnen aanpassen en verbeteren.
De zwarte plastic inlegplaat die meegeleverd wordt is nogal zwak en buigt heel makkelijk door, wat haaks verzagen iets moeilijker kan maken.

Daarom maakte ik deze na in 18mm multiplex zodat deze veel sterker is. Er dient echter met een paar uitsparingen rekening gehouden te worden, wat ik je toon in de video.
Om niet steeds de 6 schroeven te moeten losmaken wanneer je het blad wil vervangen of de machine te reinigen heb ik gezocht naar een oplossing met magneten.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan en geniet je van de video. Ik heb in ieder geval genoten om deze te maken, in het bijzonder de intro waar ik me even in heb uitgeleefd :D:D:D.

Groeten
C

 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Leuke intro, al had ik dan wel echt een "pistool" (lees: 10v schroefmachine) gebruikt ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.