Aquarium/dressoir

martie

Actieve deelnemer
28 nov 2010
88
18
Groenlo
Dat zou ook nog kunnen maar dan word het wel veel omslachtiger (ik moet ook uurloon doorrekenen) Niemand ervaring met het frezen van de randen?
Ik zaag de melamine platen op maat met een formaatzaag met een zaag voor melamine. Daarna frees ik er 2 mm af met een diamant spilfrees. Je krijgt dan een superstrakke naad zonder splinters. Daarna lijm ik er kanten band op van 2 mm zodat ik weer de goede maat heb.
Je kunt de frees o.a kopen bij https://shop.jvl-europe.com/JVL-diamant-strijkfrees-PKD-Z33
Ze hebben ook pkd frezen voor de bovenfrees.
Ik heb geen ervaring met de frezen voor de bovenfrees.
 

Nicksaquaria

Actieve deelnemer
17 apr 2019
29
0
Even terug naar het meubel. Ik heb nieuwe tekeningen gemaakt (vond het teveel op keukenkastjes lijken) en ik heb een zaaglijst en zaagplan gemaakt. Morgen moet ik nog wat dingen afmaken maar daarna heb ik het een weekje rustig dus hopelijk kom ik er aankomende week eindelijk aan toe.2019-09-14 (1).jpg2019-09-14 (2).jpg2019-09-14 (3).jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.