Hallo iedereen

maricolino

Actieve deelnemer
21 aug 2019
36
13
Brugge
Hallo,

Mijn naam is Marico, ik ben 33 jaar en een tijd geleden begonnen met houtbewerking. Doordat ik druk aan het verbouwen ben kwam ik in aanraking met hout en werd het mijn favoriete grondstof. Ik geniet het meest van iets te maken met handgereedschap, uiteraard schuw ik niet het gebruik van een machine. Ik maak graag meubeltjes, restaureer of bouw gereedschap. Ik hoop hier wat nieuwe informatie te vinden en af en toe jullie lastig te vallen met vragen waarop jullie waarschijnlijk al honderden keren hebben geantwoord.

Groetjes.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Dag Marico, welkom op het forum hier! Stel gerust je vragen of nog beter, toon ons enkele projectjes. Je zal merken dat hier zo'n beetje van alles zit op het forum dat ook maar enigszins met hout te maken heeft, en dat maakt het heel divers en boeiend. Ikzelf kan ook meest genieten van iets dat met handgereedschap gemaakt is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.