Hammer B3 BASIC

crb

Nieuw lid
22 jan 2013
15
0
Hallo.

Wie weet wat een hammer b3 basic van 2010 mag kosten.
en ?
waar op je moeten letten bij het kopen van deze machine.
hij is in nete staat .

Groeten Ron
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.736
398
De huidige nieuwprijs is ±4500 euro zonder accessoires. Welke opties zitten er precies allemaal bij de machine? Dat bepaalt mogelijk wel mee de prijs. Verder sowieso letten op roest, speling op bewegende delen, staat vd aandrijfriemen,..

Zonder extra's, in goede staat, zou ik er nog 2500 a 2750 voor geven. Hammer machines houden vrij goed hun waarde op de tweedehandsmarkt. Zeker als je ze tweedehands koopt en ooit terug verkoopt, ga je er weinig op inschieten. B3 Winners en Comforts zie je vaak van eigenaar wisselen voor bedragen tussen 3 en 4000 euro. Ook weer afhangend van bouwjaar en aanwezige opties.
 

crb

Nieuw lid
22 jan 2013
15
0
Hallo.
vaag over die man blijkt dat hij naar ietalie is verhuist beging deze maand
het is een kale machine maaar ?? Hammer b3 basic plus Hammer a3 31 beiden van 2010 samen voor 2300,- euro.
Ik ga die man de kleren van zijn lijf vragen ???

Groeten ron
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.736
398
Lijkt me een valse advertentie/oplichter te zijn, ik zou verder uitkijken naar andere machines.
 

rinus

Actieve deelnemer
13 nov 2011
749
152
Heerde
marinusvannorel.nl
Was daar niet eerder iets mee? Misschien geheel ten onrechte, maar ik meen mij te herinneren dat er op dit forum wel eens vaker zoiets voorbijkwam. Levering kwam er dan niet van.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.736
398
Met advertenties van Felder/Hammer machines is het steeds oppassen geblazen. Omwille van de populariteit maken oplichters er gretig gebruik van om hun slag te kunnen slaan bij onoplettende kopers. Vaak te herkennen aan de vonkelnieuw lijkende machines, absurd lage vraagprijzen, karige info (vaak gewoon wat gekopieerd van bij de fabrikant), en wazige verhalen zoals het verhuizen naar Italië bijvoorbeeld.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.