Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34
    dank voor de input, dat vind ik toch wel nuttige info. Ik moet wel zeggen dat ik er verbaasd over ben, als je de omvang ziet van de snelheidsregelaar op de motor van de coronet herald dan is dat een flinke jongen. Ik verwachte dus eigenlijk dat dit een frequentieregelaar was, mede ook gezien de omschrijving over optimale kracht etc..
    Enfin, ik neeg al naar de midi, nu nog meer...

er is trouwens ook een midi II uit: https://www.drechselbedarf-schulte.d...26/sCategory/6

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Ja ja.....keuzestress.....zo wordt het er niet gemakkelijker op....
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Een korte update. Sinds twee weken staat de MIDI II hier in de werkplaats. Ronald was zo vriendelijke deze mee te nemen naar opendaghout, dus ik kon hem vandaar mee naar huis nemen. Er zijn wat houtdraaiers in de buurt waar ik wat lesjes hoop te gaan volgen. De bank straalt een en al kwaliteit uit. Hij loopt super rustig en mooi. De eerste tolletjes zijn al gedraaid, dat gaat erg fijn!
    Laatst gewijzigd door avos; 12-11-19 om 11:38.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Succes! Daar ga je veel plezier van hebben.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Veel plezier met je aankoop!
    Je kunt eventueel aanmelden bij Radius (draai)vereniging. Ze zijn verspreid over het hele land, mogelijk ook bij jou in de buurt.
    https://houtdraaien.com/

Dank. Plezier maken zal zeker lukken!
    Ik heb al contact met een houtdraaier uit de buurt (ook Radius lid) en ga me dan eens verder oriënteren.

Welke accessoirs heb je erbij gekocht. Ik overweeg er ook 1 te kopen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avos Bekijk Berichten
    Een korte update. Sinds twee weken staat de MIDI II hier in de werkplaats. Ronald was zo vriendelijke deze mee te nemen naar opendaghout, dus ik kon hem vandaar mee naar huis nemen. Er zijn wat houtdraaiers in de buurt waar ik wat lesjes hoop te gaan volgen. De bank straalt een en al kwaliteit uit. Hij loopt super rustig en mooi. De eerste tolletjes zijn al gedraaid, dat gaat erg fijn!
    A ha! Dus die was voor jou, heb hem in de doos nog van de aanhanger gehaald. Veel plezier er mee!

jaap

Forum Rechten