Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Removed

Removed

...

Re: Gered Gereedschap: Vrijwilligers gezocht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Moerings
    Hallo houtbewerkers, :geek:

Kwam een leuke organisatie tegen die mensen zoekt!

En het is voor een goed doel!

Gered Gereedschap :!:

Gered Gereedschap zorgt dat mensen in ontwikkelingslanden een zelfstandig bestaan kunnen opbouwen.

Dit wordt gedaan vanuit een praktische instelling; Gered Gereedschap geeft geen geld maar doneert gereedschap waarmee iemand zelf een vak kan leren en geld kan verdienen. De missie van Gered Gereedschap is om met concrete oplossingen duurzame veranderingen teweeg te brengen.

In Afrika, Azië en Latijns-Amerika ondersteunen zei jongeren en startende ondernemers met gereedschap voor praktijkonderwijs en productiewerk. In Nederland stelt Gered Gereedschap mensen in staat om actief bij te dragen aan een duurzame wereld door gereedschap in te leveren en te recyclen of door mee te werken als vrijwilliger.

Zeker even de moeite om op de website te kijken

http://www.geredgereedschap.nl

Ik vind het een prima alternatief,hoewel ik er een mindere ervaring mee heb.
    In een lokale bouwmarkt had ik wat beitels in de verzamelbak gegooid,die er even later door iemand uitgevist werden (een Pool).
    Toen ik er wat van zei,speelde hij stommetje.
    Als er toezicht wordt gehouden,zeg achter de balie of zo,zal ik er weer wat in doen.
    Nu even niet.

:arrow:

Forum Rechten