Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bijtel Bekijk Berichten
    Wat een geweldig initiatief!

Ik vind het zelf logischer om van de jointer/planer combi een aparte categorie te maken. Al kan je wel in het pulldownmenuutje aangeven dat je alleen die wilt zien.
    Daar heb je gelijk in, het kwam alleen technisch eerst niet zo handig uit om het een aparte categorie te maken... Zal het waarschijnlijk nog wel een keer veranderen.

Geweldig initiatief, en een hele informatieve site!
    Jan, Feanwâlden

Een kleine update over de site: Ik heb een paar functies toegevoegd. Zo kunnen mensen nu een account aanmaken, waarmee je dan machines een rating kunt geven (1-5 sterren). Verder kun je ook je favoriete machines bijhouden zodat je die weer snel terug kunt vinden (op het hartje drukken rechtsboven bij een machine) en commentaar dat je eerder hebt gegeven bijhouden op je profiel.

Dus als je het leuk vindt om een machine waar je (goede of slechte) ervaring mee hebt een score te geven, dat kan nu!

Zelf zal ik nu voorlopig me vooral richten op het toevoegen van meer machines, want er zijn nog een heleboel te gaan
    Laatst gewijzigd door city17; 31-08-19 om 15:13.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten