Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23
    Heel mooi initiatief.

Misschien kan Jaap bovenin een linkje ernaartoe maken net als voor de Houtdraaierij en Massave?
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

Geweldig man! Als dit vorm krijgt mag er van mij een link komen in de grijze balk van deze website naast Massave en De houtdraaierij, groet, Hendrick

Oh, Frantic is me net voor, ook met hem eens dus :<)

Dank voor alle positieve reacties!

Misschien nog handig om te weten: Op dit moment kun je wel een reactie achterlaten (als je je mening wil geven over een bepaalde machine bijvoorbeeld), maar je kunt nog geen account aanmaken. Dit komt later nog (moet eerst even uitzoeken hoe het goed te regelen qua privacywetgeving en veiligheid etc.). Als je dan een account hebt kun je ook commentaar upvoten, zodat de meest nuttige comments bovenaan komen te staan.

erg leuk initiatief! op de website https://www.hoechsmann.com/lexikon kom je ook ontzettend veel te weten over allerhande machines. die database is ook erg uitgebreid, maar vergelijken e.d. kan daar niet want ze hebben voornamelijk gewoon de folders downloadable gemaakt

Ziet er gelikt uit!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seeker Bekijk Berichten
    erg leuk initiatief! op de website https://www.hoechsmann.com/lexikon kom je ook ontzettend veel te weten over allerhande machines. die database is ook erg uitgebreid, maar vergelijken e.d. kan daar niet want ze hebben voornamelijk gewoon de folders downloadable gemaakt
    Dat is inderdaad een erg handige site, daar heb ik ook al een aantal oude folders gevonden met informatie die verder nergens meer te vinden was. Nadeel is inderdaad dat het niet zo gebruiksvriendelijk en niet zo goed georganiseerd. Maar wel veel nuttige info.

Top zo'n website. Voordat ik mijn combi machine kocht heb ik toch echt tientallen site af moeten struinen om de verschillen en de kwaliteit te kunnen beoordelen. Heeft me veel tijd gekost.
    Zo'n mooie verzameling, gaat het hopelijk een heel stuk makkelijker maken voor velen.

Wat is je planning voor het verder vullen van je database? Je hebt nu nog een beperkt aantal merken, maar er zijn hier genoeg mensen die je vast wel willen helpen met het toevoegen van machines.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s0ulmaster Bekijk Berichten
    Top zo'n website. Voordat ik mijn combi machine kocht heb ik toch echt tientallen site af moeten struinen om de verschillen en de kwaliteit te kunnen beoordelen. Heeft me veel tijd gekost.
    Zo'n mooie verzameling, gaat het hopelijk een heel stuk makkelijker maken voor velen.

Wat is je planning voor het verder vullen van je database? Je hebt nu nog een beperkt aantal merken, maar er zijn hier genoeg mensen die je vast wel willen helpen met het toevoegen van machines.
    Voorlopig blijf ik gewoon steeds machines toevoegen. Met regelmatig wat machines toevoegen moet het op termijn lukken om tot een goed gevulde database te komen. Ik probeer een nuttige beschrijving en wat links bij elke machine te hebben, zodat het niet alleen maar specificaties zijn, dus dat kost wat meer tijd.

Aan crowdsourcing had ik nog niet gedacht, dat zou veel helpen als daar animo voor is. Ik zal eens kijken of er een makkelijke manier is om mensen data te laten toevoegen.

Wat ik nog was vergeten te zeggen:

Hoewel je nog niet kunt registreren, kan ik al wel handmatig accounts aanmaken. Dus als mensen het leuk vinden om hun ervaring of tips voor bepaalde machines te delen, als je een mailtje stuurt naar rob @ machineatlas.com met je gewenste gebruikersnaam, kan ik een account voor je maken. Op termijn hoop ik ook een rating-systeem en wat andere functies toe te voegen, waardoor je nog wat meer aan een account hebt.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Graag. Ik stuur je een verzoek.

met vr.groet,
    Klaas

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Wat een geweldig initiatief!

Ik vind het zelf logischer om van de jointer/planer combi een aparte categorie te maken. Al kan je wel in het pulldownmenuutje aangeven dat je alleen die wilt zien.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten