Voorstellen

Drummert

Nieuw lid
16 aug 2019
1
0
Geel, Belgium
Hey,

Ik ben Conner, 28 jaar, woonachtig in Geel, België maar van oorsprong afkomstig uit Dronten, Nederland.
Ik ben sinds 3 jaar enorm geïnteresseerd in houtbewerking en sinds 2 jaar, nadat mijn ouders hun hazelaar omzaagden en ik daar allemaal snedes van kon maken om hier afbeeldingen in te snijden met een Dremel, ook ingestapt in een klein beetje houtbewerking.

Ondertussen is de interesse wat meer uitgegroeid tot de wil om echt met houtbewerking aan de slag te gaan, met als doel vooral met handgereedschap meubels te gaan bouwen. Voornamelijk eerst kistjes om te oefenen en bijvoorbeeld het maken van tafelbladen. In de wondere wereld van Youtube tegenwoordig is er enorm veel informatie te vinden en genoeg om zelf uit te gaan proberen, wat mij meteen super enthousiast heeft gemaakt. Aan gereedschap voor houtbewerking ontbreekt het op dit moment nog, afgezien van twee schaven en wat beitels, maar de wil is er serieus mee aan de gang te gaan als hobby, daar ik van mijn oude hobby muziek mijn werk heb gemaakt.

Alle hulp is welkom! Op dit moment ben ik vooral aan het uitzoeken hoe ik twee bomen, die om zullen gaan bij mijn grootmoeder, tot planken kan verwerken om later te kunnen gebruiken. Alaskan Mills, iemand inhuren, zelf naar een zaagmolen rijden en met handgereedschap splijten zijn al de revue gepasseerd. Tips welkom!


Groeten,

Conner
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.