Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Mooie werktafel / freestafel

Hier een leuk filmpje over mijn frees / werk tafel. Het is helaas geen "making off" omdat ik het in elkaar zetten van mijn werkbank niet heb opgenomen. Maar wel probeer ik uit te leggen hoe ik het gedaan heb en welke accessoires ik met name gebruik.

Voor de doorgewinterde woodworker vast geen openbaringen maar wellicht toch leuk om te bekijken.

Groeten

Dennis
    Laatst gewijzigd door Hooked on Wood; 15-08-19 om 10:48. Reden: nieuwe video link

Leuk gemaakt, vanaf 13.50 hoor ik een eerder geluidsfragment erdoorheen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marijn Bekijk Berichten
    Leuk gemaakt, vanaf 13.50 hoor ik een eerder geluidsfragment erdoorheen
    Thank Marijn Ik heb het inmiddels ook ontdekt en ben een nieuwe versie aan het uploaden. Nieuwe link staat hieronder

https://youtu.be/pRoUanSdpy4

Groet

Dennis
    Laatst gewijzigd door Hooked on Wood; 14-08-19 om 23:07.

Weet iemand mss hoe ik deze link werkend krijg? Ik heb de link aangepast maar nu werkt hij niet meer als link?

Thanks,

Dennis

Heel mooi gemaakt. Ik ga mijn incra ls met t-tracks monteren. Zo wil ik hem ook nog gebruiken als geleider voor mijn zaagtafel.

Leuk gedaan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooked on Wood Bekijk Berichten
    Thank Marijn Ik heb het inmiddels ook ontdekt en ben een nieuwe versie aan het uploaden. Nieuwe link staat hieronder

https://youtu.be/pRoUanSdpy4

Groet

Dennis
    Dat doe je met de knop video invoegen

Video invoegen WW.jpg

Laatst gewijzigd door MaartenS; 15-08-19 om 09:32.

Mooi strak en doordacht gemaakt !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooked on Wood Bekijk Berichten

Voor de doorgewinterde woodworker vast geen openbaringen maar wellicht toch leuk om te bekijken.
    Kleine opmerking alleen nog, zagen doe je niet met handschoenen aan! Je loopt dan het gevaar dat als je al nét je zaagblad raakt je hand in de zaag getrokken wordt in plaats van dat je er met een klein sneetje vanaf komt.

maar dat is zoals ik het geleerd hebt ;-)

Heb je helemaal gelijk in. :-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS Bekijk Berichten
    Leuk gedaan

Dat doe je met de knop video invoegen

Video invoegen WW.jpg

Thanks Maarten. Het is me geluk. Probleem is dat de site via safari niet mooi weergegeven wordt. Dus daar had ik die mogelijkheid niet. Via Firefox gaat het echter prima.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten