Axminster Stone Pond with 3 Waterstones

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
ArtHarg zei:
Een tip die ik ooit kreeg: kijk of je iemand kent die iemand kent die granito keukenbladen maakt. Die zijn meestal vlak genoeg gepolijst, en als ze het gat voor de gootsteen uitzagen hou je precies een mooi stukje over om van alles op te vlakken en slijpen.

Ik gebruik zelf een stuk floatglas van 19mm dik, dat werkt ook. Enige nadeel: het is zwáár en duur. Ik had die truc met dat keukenblad eerder moeten weten :-(

Arthur

Aan glas en keukenbladgraniet heb ik ook zitten denken, maar ondanks dat het er erg vlak uitziet weet je toch nooit zeker of het ook daadwerkelijk zo is. Als je de pech hebt dat je een iewat krom exemplaar krijgt, zit je dus weer je schaven hol of bol te schuren. En ik heb geen middelen om dat te controleren.

Daarom ga ik toch maar voor een Vertex vlakplaat, die zijn duurder, maar wel gegarandeerd vlak met een tolerantie van 0,006 mm.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.