Badkamer meubel

Status
Niet open voor verdere reacties.

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Kortom, je bent een sukkel geweest om iets ongezien te kopen en zit nu met de gevolgen. Kan gebeuren.
Maar met het doel van dit forum heeft het verder weinig te maken, je bent op zoek naar heel ander advies.
 

chilltuup

Actieve deelnemer
25 mei 2018
109
29
Kerkrade
Ten eerste, ben ik het helemaal eens met Welp75, wat betreft de manier waarop je eerst om hulp vraagt en erna bepaalde reacties geeft, zoals je ''Zones? hahaha'' in een eerdere post.

Je hebt het zelf ja al beantwoordt:
''Uiteraard ben ik naar Friesland afgereisd om e.e.a te bespreken, en bekijken. Zij hadden geen showmodellen, en mij verzekerd dat speciaal 10 jaar gedroogd Eiken zou worden gebruikt. ''
Als dit het geval is, en je hebt vuren gekregen, dan moet je gewoon je geld terugvragen en dat kastje terugbrengen. Heb je het niet zwart op wit, dan wordt dit natuurlijk lastig. Ik vraag me dan ook af wat verder het nut is van dit hele onderwerp, aangezien het probleem is dat je niet hebt gekregen wat je verwachtte tov wat je zou krijgen.

Wat je eventueel kunt doen, is iemand vragen, de lades alsnog uit een ander materiaal te laten maken. Maar, ik zou wel je badkamer eens goed laten nakijken en kijken of je deze beter kunt ventileren, want zoals voorheen door meerderen geschreven, is het niet goed wanneer het water van de muren druipt.
 
L

Le mans

Guest
Natuurlijk is het zuur als je zo veel geld uitgeeft voor een meubel, je het zo aantreft. En niet eens fatsoenlijk op te hangen.

Als we twee linker handen hadden gehad en het enige gereedschap dat we thuis hadden, een bieropener is, dan zou het meubel terug moeten.

Persoonlijk zou ik mij erbij neerleggen (want het is wel een mooi meubel) en de onbehandelde delen in de 2-komponenten vloerolie zetten (1 laag is al waterdicht) voor zover ik erbij kan komen zonder demontage.
en een fatsoenlijk ophangsysteem maken, bijvoorbeeld 2 latjes met schuine lange zijde.

En als het dan eenmaal hangt en het vrouwtje is tevreden, trekken we een whiskietje open en hebben we het er niet meer over.


Bedankt Sang,

Toch iemand die normaal kan antwoorden.

Met de andere vage, aanvallende en misplaatste antwoorden doe ik maar niks. Sommige hoop ik eens tegen te komen!,

Goed weekend Sang.
 

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Met de andere vage, aanvallende en misplaatste antwoorden doe ik maar niks. Sommige hoop ik eens tegen te komen!,


Ik hoop je niet meer tegen te komen op dit forum. Wat een trieste reacties op veel goed bedoelde antwoorden!
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
De vraag is...wat vinden de experts hier op het Forum?

Je vraagt zelf om reacties. Maar je krijgt niet het gewenste antwoord wat je wilt hebben. Er zijn al heel veel tips en adviezen gegeven. Allemaal met de beste bedoelingen. Doe ermee wat je wilt, maar ga geen mensen de grond intrappen omdat je een ander antwoord wilt.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Bedankt Sang,

Toch iemand die normaal kan antwoorden.

Met de andere vage, aanvallende en misplaatste antwoorden doe ik maar niks. Sommige hoop ik eens tegen te komen!,

Goed weekend Sang.

Graag je toon verminderen en normaal doen. Anders ben ik genoodzaakt om je een ban te geven. Dit is ook gelijk je eerste waarschuwing. Iedereen probeert je te helpen maar jij jaagt ze alleen maar in het harnas.
 

Guido76

Actieve deelnemer
23 okt 2018
267
48
Zeewolde
Rare reactie van deze meneer die schijnbaar een kat in de zak heeft gekocht, of gewoon zelf niet echt goed wist wat ie eigenlijk ging kopen. Badkamer meubels vindt ik zoiezo altijd zeer hoog aan de prijs terwijl het niet veel meer is dan een soort ikea pakketje. Soms met wat mooier fineer of zelfs echt eiken. Meestal dan nog steeds gefineerd eiken.

Massief eiken betreft in dit geval enkel de buitenkant lijkt mij. Hoe dan ook zou de binnenkant toch op zijn minst wel van mooi glad gefineerd/geplastificeerd mogen zijn om het goed schoon te kunnen houden.

Een badkamer meubel zou toch van dezelfde kwaliteit moeten zijn als een keuken. Die is van binnen ook niet van vurenhout.

Indien het trowens echt helemaal van massief eiken was zou het wellicht ook gauw gaan krom trekken in een vochtige badkamer.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Bedankt Sang,

Toch iemand die normaal kan antwoorden.

Met de andere vage, aanvallende en misplaatste antwoorden doe ik maar niks. Sommige hoop ik eens tegen te komen!,

Goed weekend Sang.

Dit gaat me veel te ver! Jefmen is duidelijk, dank aan iedereen die hier hulp probeerde te geven. Le mans is niet mans genoeg voor ons zo vriendelijke forum.

jaap
 
L

Le mans

Guest
Dit gaat me veel te ver! Jefmen is duidelijk, dank aan iedereen die hier hulp probeerde te geven. Le mans is niet mans genoeg voor ons zo vriendelijke forum.

jaap

Krijg lekker de tyfus...wat een stelletje eikels hier.
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Ik zeg.. een slotje. Dan kan hij nog eens op z'n gemak alle goedbedoelde tips doorlezen, en zijn voordeel ermee doen :rolleyes:
 

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Goed idee. Zijn eerste antwoord vond ik al niet heel erg vriendelijk, maar dreigen en iedereen verwensen gaat me echt te ver. Als je een vraag hebt, stel die gerust. Een antwoord kan mogelijk niet aan je verwachtingen voldoen, maar het is wel de bedoeling dat we hier correct met elkaar omgaan.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik wilde een puntig stukje schrijven maar zie dat deze le mans banned is. Ik zou hem nog een mailtje sturen dat hij zeer bijzonder advies kan krijgen van marples fan ook een fijn oud lid. :p
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Krijg lekker de tyfus...wat een stelletje eikels hier.

Nou kijkt ie in die badkamerspiegel denk ik en begint in zichzelf te praten van alle frustratie....

Maak je een profiel aan op een site, nog nooit iets te melden gehad, niet voorgesteld, krijg je niet het gewenste antwoord van gewaardeerde leden.... ja das ook asociaal... sorry man... oh nee Mans...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.