2 stammetjes vers kersenhout lengte60cm en lengte85cm, 20cmdiameter

ope1967

Actieve deelnemer
12 aug 2017
140
55
Mijn excuses vraagprijs vergeten te vermelden,
26 euro bij ophalen lijkt me een eerlijke prijs om er iemand blij mee te maken die er wat moois van maakt :D
 

ope1967

Actieve deelnemer
12 aug 2017
140
55
prachtig idd, voor degene die het 10x brandhout prijs noemt,
elke kuub kersenhout op minimaal deze lengtes en diktes voor 50 euro de kuub neem ik gelijk van je over
de typische hollandse gierigheid is ook alom bekend wereldwijd....
 

OntHout

Actieve deelnemer
7 jun 2011
185
32
Wolfheze
www.onthout.nl
prachtig idd, voor degene die het 10x brandhout prijs noemt,
elke kuub kersenhout op minimaal deze lengtes en diktes voor 50 euro de kuub neem ik gelijk van je over
de typische hollandse gierigheid is ook alom bekend wereldwijd....

Je betaald op de rondhoutbveiling nog geen € 200,- voor een kuub kersenhout dus dat heeft niks met Hollandse gierigheid te maken maar gewoon met een realistische prijs. En dan hebben we het over stammen met een diameter van 40 tot 60 cm met mooi zaaghout erin.

Ik denk gewoon dat je iets teveel vraagt voor je 2 stammetje kersenhout, maar net wat ik al zei, als iemand dat wil betalen...
 

ope1967

Actieve deelnemer
12 aug 2017
140
55
Dat is een veiling, die blijkbaar eens per jaar (dit jaar in februari) is, of kan ik daar nu hout gaan kopen?
zo nee is het al geen vergelijk, ik heb er zelf 25 voor gegegevn om ze te redden van de brandstapel,
als ik ze daarmee te duur betaald heb het zei zo,
dan laat ik ze hier gewoon drogen en draai er wat leuks van,
ik zal in ieder geval de moeite om hout te redden van de brandstapel niet meer nemen,
blijkbaar loont zich dat buiten wat negatieve berichten helemaal niet
 

tom op eigen houtje

Actieve deelnemer
23 nov 2014
729
1
41
Rimburg
tomopeigenhoutje.webnode.nl
Mja ik vrees dat je inderdaad wat veel betaald hebt voor wat je hebt
maar als je het zelf gaat gebruiken om te draaien en je hebt er plezier van tijdens het draaien daar gaat het toch om
ik heb zelf regelmatig mooi draaihout liggen een paar blokjes mag je zo komen ophalen hoor
mvg Tom
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.