Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Een laklaag is niet vergelijkbaar met een laag skylt of gelijksoortig product
    Op het oog en zoals het voelt is dat onbehandeld hout.
    pas als je er water op gooit zie je het verschil

De trealyx meubellak is zeker mooi maar na een laag of drie ga je wel voelen dat er iets op zit. Hoewel het ongeoefende oog het meestal niet ziet. Het hangt ook van de ondergrond af dus vooraf een testje kan geen kwaad.

Groet,
    CC

Rubio monocoat, ideaal spul. In 1 laag klaar en geschikt voor natte ruimtes. En 40 verschillende kleuren ofzo.

Alleen is Monocoat wel een 2-componenten spul.... Weliswaar klaar in 1 laag, maar je moet het nog steeds mengen. Volgens mij is dat waar TS een probleem mee heeft. Ik heb onlangs de invisible Oil van Rubio aangeschaft. Ik ben nog aan het testen hoe ik deze het beste opbreng. Die is wel 1 component, maar er moet toch een afsluitende laag overheen om vuil etc. te weren.
    Gereedschap kent geen kuren, het zijn de handen die het sturen...

Tja het is een kwestie van even de 2 componenten bij elkaar doen en smeren waarbij skylt je meerdere lagen moet doen ben je nu in 1x klaar.

Forum Rechten