Hoogteverstelling DeWalt DW-621 in mijn freestafeltje

Jan71

Actieve deelnemer
6 jan 2017
271
176
West-Brabant
Ik ga hier in dit topic daarvan géén verslag doen , maar in het topic over de bouw van mijn freestafel(tje) welke ik vorig jaar Maart hier gepost heb . Waarom dan nú een nieuw topic , Jan ? Dit doe ik om het eventueel zoeken naar een topic over hoogteverstelling te vergemakkelijken èn ik wil alles bij elkaar houden . Het hoogteverstelling verslag hoort bij de bouw van het freestafeltje , vind ik . Was daar al enigszins aan begonnen , toen . Het hoogteverstelling verslag begint op de laatste pagina vanaf #55 (staat rechts in de berichten balk )

Hier de link naar het freestafel topic , daar kan je alles lezen over de bouw van het freestafeltje èn de hoogteverstelling van de freesmachine . Veel leesplezier !

https://www.woodworking.nl/showthread.php?24189-Freestafeltje-op-de-workmate&highlight=freestafeltje+workmate

Verslag zal één dezer dagen gepost worden .
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.