Draaihout omgeving den bosch

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
339
178
's-Hertogenbosch
Hallo allemaal,

Het is niet het eerst topic maar zeker ook niet de laatste, waarin iemand om hout vraagt.

Ik ben opzoek naar wat draaihout voor het draaien van schaaltjes/schalen +/- 20cm diameter. Mag droog of nat op zijn. Het is om eens goed te oefenen, en eens wat anders dan segment werk.

Gewoon even lekker een stuk hout opspannen in plaats van eerst 10 uur alles in elkaar plakken.
 

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
Hey Bart,

Naar wat voor hout ben je opzoek?

Voor mijn werk laat ik met enige regelmaat bomen omzagen (dood door droogte of ziekte, herinrichting van de omgeving ect.) veelal veel voorkomende soorten (linde, kastanje, haagbeuk, eiken, els, populier, iep ect.) Kan het voor je in de gaten houden en je t.z.t. in contact brengen met de desbetreffende aannemer als er iets voor je tussen zit met een geschikte diameter. Voor de Kachelhout prijs of zelfs wat minder mag je het dan meestal hebben. Daarnaast haal ik voor de beun/hobby haal ik nog wel eens een boompje weg bij mensen in de tuin (klimmend). Ik weet niet hoeveel haast je er mee hebt maar van het najaar (september oktober) ga ik bij een bij een kennis een aantal berken weghalen zijn aan de voet circa 45 cm. ik wil dan best een paar blokken voor je afzagen.

Stuur maar een Pbtje bij interesse.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.