Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Ik ben ook vrij nieuw op dit forum en geniet er elke dag weer van.
    Zoals op elk actief forum heb je verschillende mensen met verschillende meningen.

Zo’n originele eiken houten kast is heerlijk jaren 80.
    Gezien we nu in de 21ste eeuw leven vind ik wit ook mooier.
    Het kan zelfs nog fouter. Ik heb een dergelijke kast wit geverfd en voorzien van Ikea led licht.

Er is niks beters dan oude spullen een tweede kans te geven.

0AC40158-3E35-4C1E-8C0F-C7CCB38BE042.jpg

BB395D27-EE43-4A39-8261-FFC195C040D8.jpg

6D7750BC-EA80-41A2-AEA1-02BC0ADD146C.jpg

ik vind de middelste het mooist

ziet er goed uit.

gr Danny

Die eerste foto is echt fout :P die middelste is nog niet eens zo heel gek eigenlijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mosseltje Bekijk Berichten
    Er is niks beters dan oude spullen een tweede kans te geven.
    Helemaal mee eens maar het is wel hoe benoem je het daar ging het om, repareren en restaureren zijn verschillende dingen.

Die Ikea LED strips zijn spot goedkoop.
    Je kan ze vast op één kleur zetten of langzaam door honderden kleuren laten moduleren.
    Op de foto komt het wel iets heftiger over dan het in werkelijkheid is, haha.

Toch mooi om te zien dat zulke oude meubels weer een nieuw leven krijgen, ook al is dat niet ieders stijl.
    Ook mooi dat het zo verfilmd is, zodat ook mensen die misschien niet zo vindingrijk of handig zijn het begrijpen hoe zoiets dan aangepakt wordt!
    Het inspireert altijd wel weer iemand.
    Je kunt beter een volgende keer het hang en sluit in een kruipolie zetten of gewone olie, WD40 is eigenlijk een smeermiddeltje voor korte termijn.
    In ieder geval goed bezig!
    Groeten... Eric

Forum Rechten