Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Oude kast moderniseren

Hello,

Hieronde vinden jullie de video hoe ik een oude kast gerestaureerd heb. Ik pakte losse onderdelen, een kromme deur en afgebroken stukken aan. De kast werd geverfd met oud witte krijtverf en de hoeken werden gebroken door terug af te schuren.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Groeten
    C

Laatst gewijzigd door Athanor; 06-08-19 om 18:21.

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    Opzich mooi gedaan, maaar dit noem ik geen restauratie want dan breng je het oude terug en met die verf eroverheen .....dat is eigenlijk niet de bedoeling.
    Maar das een eigen mening.

Fred
    Fred

Ik zou het eerder 'repareren en vernieuwen' noemen.
    Al ben ik zelf geen fan van de whitewash/chalk paint look, vind ik het op zich een leuke video.
    Laatst gewijzigd door nederhout; 06-08-19 om 14:57.

De naam restoratie hoort hier naar mijn mening niet te staan, bij restoratie breng je het terug in de originele staat dat is hier zeken niet het geval, repareren en pimpen past hier naar mijn idee beter.

De vorige commentatoren zijn nog mild geweest. Deze meneer gebruikt de verkeerde technieken en materialen.

Leuk project, maar inderdaad geen restauratie Ik zal de titel aanpassen. Als je zelf een ander voorstel voor de titel hebt, geef die dan maar even door.

Fons

Reageren we nu niet een beetje te negatief over iemand die de moeite doet een leuke video op ons forum te plaatsen. Op zich vind ik leuk gedaan. Helemaal de smaak van de woninginrichters die we op tv zien.
    Dan komen we op het verhaal of we het nu mooi vinden of niet. Nu het is niet mijn smaak. Heb je kritiek op een nieuw forumlid onderbouw dat dan en zeg hoe het anders kan. Als je inderdaad wil gaan restaureren dan is er wel het een en ander op aan te merken. Ben jij en je partner er tevreden over, prima.
    Laat je niet ontmoedigen en blijf foto's en filmpjes delen.

Helemaal mee eens hoor Wim! Is zeker een waardevolle bijdrage. Ik probeer bij het modereren vooral ook de titels van de topics waar nodig wat bij te sturen zodat het zoeken in het forum ook waardevolle hits geeft. Betreft meestal fouten in de titels en ander onduidelijkheden. Vandaar de aanpassing.

Fons

De juiste benaming kan ook invloed hebben op de likes en dislikes op YouTube.
    Als mensen iets specifieks zoeken, en dan iets anders tegenkomen dan wat de beschrijving doet vermoeden, is er een kans dat ze daarom disliken.
    Dus ik denk dat het een waardevolle opmerking kan zijn.

Bedankt iedereen voor de feedback, met sommige feedback was ik heel veel, dus bedankt aan diegenen die hun commentaar onderbouwd hebben, daar was ik echt iets mee en kan ik verder.

Restaureren was hier inderdaad een foutieve benaming waar ik niet echt bij stilgestaan heb, maar dat doen we allemaal wel eens denk ik hé

@Athanor: de vernieuwde tittel die je verzon vind ik helemaal ok en kan ik me heel goed in terug vinden, Bedankt hiervoor!
    @Wim Kluck: bedankt voor de positieve schouderklop!

Forum Rechten