Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Dank je voor de reminder Swake. Ik was effe druk met een ander houtproject.
    Ik heb besloten om - zolang ik op de Midi nog uit de voeten kan - een aantal extra klauwtjes bij de Record chuck te kopen: een kleinere maat standaard klauwtjes en een setje diepe klauwen. Record heeft voor de CS3 verschillende klauwen. Voorlopig kan ik met de extra mogelijkheden die deze uitbreiding me geeft riant uit de voeten.
    Is het vervangn van de HBM chuck nu van de baan? Nee, maar de nood om te vervangen is voorlopig weg. Dus voorlopig gaat de orientatie door. Als er later een grotere draaibank komt zal er wellicht ook in andere chucks geinvesteerd worden. We gaan het zien.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Ik zou bij mijn NOVA chuck en RP accesoires nu eerder een tweede chuck kopen zodat ik de veelgebruikte klauwen kan laten zitten dan een complette andere lijn aanschaffen. Via de draaicursus bij Ronald (Oneway chucks) zie ik de voordelen daarvan wel (geen klauwen wisselen) maar nog niet zo van Oneway.

Forum Rechten