Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Hondenmandjes voor Ace en Nova

Eventjes moeten stoppen met de werkzaamheden ivm de onverwachte komst van 2 pups
    Nu jaar gelden afscheid moeten nemen van onze Schotse collie van 14 en moeders die nog niet aan volgende hond wilde beginnen
    Ineens heel snel toch gekozen er weer 1 te nemen ,en aagezien onze dames op 1 na de deur uit zijn , gekozen voor broertje en zus Border collie
    Maak kennis met Ace en Nova

66215736_2259586087410881_5317303395168550912_n.jpg20190722_174433918_iOS.jpg

Leuk voordeel is dat ik me dan weer kan uitleven
    Hondenhok maken met ik hoop ook een zwembadje voor ze in hout
    Maar dat is voor later
    Nu de boel weer goed af gaan zetten
    Als eerste al wel vast een hondenmand voor ze gemaakt van wat afval stroken beuken hout
    Simpel maar leuk voor buiten onder veranda , voor binnen heb ik ook al een leuk idee

20190610_152822597_iOS.jpg20190610_152547733_iOS.jpg
    Namen zijn er ondertussen ook op gezet

Gefeliciteerd met je gezins uitbreiding

Geweldig, 2 drukte makers erbij. Leuk idee een open krat, let er wel op dat beuken buiten snel achteruit gaat.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Welkom Ace en Nova. Kussentje d’r in en hoppa: eerste rang voor het aanschouwen van de bouw.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Simpel en handig , je honden zullen er blij mee zijn .
    Maak een paar kunststof dopjes onderop de manden , kan er geen vocht omhoog trekken .

Willem
    Laatst gewijzigd door Willempie; 31-07-19 om 17:51.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelG Bekijk Berichten
    Geweldig, 2 drukte makers erbij. Leuk idee een open krat, let er wel op dat beuken buiten snel achteruit gaat.
    Klopt , deze had ik voor de gein gemaakt
    Deze zullen ze ook wel ontgroeien denk ik ,maar had voor beuk gekozen omdat ze straks tandjes toch erin zullen zetten en beuk me veiligste leek

Straks zullen hok krijgen voor buiten en voor binnen heb ik ook al wat ideeen gezien als mand

- - - Updated - - -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willempie Bekijk Berichten
    Simpel en handig , je honden zullen er blij mee zijn .
    Maak een paar kunststof dopjes onderop de manden , kan er geen vocht omhoog trekken .

Willem
    Dat is nog niet zo'n gek idee , straks nog maar eens even doen

Ahh wat een lieverds!
    Leuke mandjes ook

Forum Rechten