Uithollen met een camera systeem

Roestige Spijker

Post veel
5 okt 2013
1.198
118
52
Landgraaf
Hallo allemaal,

Sinds kort gebruik ik een camera op mijn uitholsysteem om Holle vormen (nat) voor te draaien.
Ik gebruik het tot nu toe alleen nog maar om voor te draaien omdat deze opstelling niet nauwkeurig genoeg is om een mooie dunne wand te maken.
Dit komt voornamelijk omdat de camera een goedkoop dingetje uit China is en de resolutie te laag is om in te zoomen.
Als er mensen zijn die een tip hebben voor een betere (betaalbare) camera hoor ik dit graag.
Nadraaien doe ik dan met de laserpunt omdat dit zeer nauwkeurig is.

Hieronder een klein filmpje waar het systeem in actie is te zien. Nogmaals beeld is niet al te best maar het werkt.

<font face="Verdana,Arial,Tahoma,Calibri,Geneva,sans-serif">

Hier onder ook nog een aantal fotos

Foto 1 + 2 is de opstelling te zien

Foto 1.jpg


Foto 2.jpg

Foto 3 zo ziet het er dan uit op de laptop. Ik heb op het scherm een stuk huishoudfolie gedaan zodat ik met zwarte stift de plaats van het mesje kan markeren.

Foto 3.jpg

Foto 4 hier ben ik al een stukje naar binnen gegaan

Foto 4.jpg

Foto 5 het zelfde stukje naar binnen alleen dan gezien op de laptop (beeld in spiegelbeeld. Hoe dat kan weet ik niet :confused:)


Foto 5.jpg
 
Laatst bewerkt:

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Neem even contact op met Mark Steltenpool (STELT hier op het forum).
Hij heeft een systeem uit Engeland en werkt daar al een paar jaar mee.
Als het nodig is kan ik wel zijn telefoonnummer doorgeven per PB
 

Roestige Spijker

Post veel
5 okt 2013
1.198
118
52
Landgraaf
Hoi Pieter,

Bedankt voor de tip. Ik heb zijn nummer op zijn website gevonden..... thx.

By the way.... dit camera systeem is idd een bestaand iets.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.