Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Aangeboden: Vlak- en vandiktebank en Lintzaag

Ik zojuist besloten tot de aanschaf van een nieuwe vlakbank (Jet JPT 260) en lintzaag (Jet JWBS 18Q) en ga daarom afstand nemen van m'n huidige machines. Beide machines zijn uiteraard gebruikt, maar komen compleet met beitels en zaaglinten.

Een mooie manier om als beginnende houtbewerker de eerste stap te zetten, zo heb ik ze ooit ook gekocht.

Onderstaande de links naar marktplaats. Mocht je interesse hebben, stuur me even een berichtje of bel me even.

http://link.marktplaats.nl/423935755

http://link.marktplaats.nl/423940819

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: Aangeboden: Vlak- en vandiktebank en Lintzaag

Hier gaat vast iemand heel erg blij mee worden. De machines zien er nog erg goed uit. Wanneer ik de ruimte had gehad dan leek mij de vlak/vandiktecombi wel wat. Misschien is het handig dat je richtprijzen geeft??

Wat is de kwailiteit van die lintzaag, is dat een beetje vergelijkbaar met bijvoorbeeld een compacte INCA? Hij ziet er namelijk ook vrij compact uit, wel lekker groot blad.

@rick: Voor de combi dacht ik aan EUR 350 zonder beitels en EUR 450 met drie setjes beitels. De lintzaag met alle linten verwacht ik voor EUR 300 te kunnen verkopen. Voor de combi krijg ik overigens vandaag al een forumlid op bezoek, mocht ie geinteresseerd zijn dan ben ik die kwijt.

@zuma: Ik kan de kwaliteit niet vergelijken met andere lintzagen. Het is de eerste en enige zaag waarmee ik heb gewerkt. De gietijzeren tafel is inderdaad redelijk ruim met 50 bij 40cm. De maximale hoogte is echter maar 16cm en de motor is net geen 1000W. Voor plaatmateriaal geen enkele beperking, maar voor het herzagen van brede delen heb je meer ruimte en vermogen nodig is mijn ervaring. Nu moet ik m'n eikenhouten planken eerst terugbrengen naar 15cm breed alvorens ik ze kan herzagen.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

De prijzen lijken me redelijk. Deze raak je vast allemaal snel kwijt!!

Forum Rechten