Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

s0ulmaster zegt hallo

Hallo medeknutselaars,

Ik heb toch maar een tijdje terug de moeite genomen om mij hier aan te melden, daar ik momenteel druk bezig ben met mijn eigen houtwerkplaatsje

In het oosten des lands werk ik al een aantal jaren aan allerlei leuke projecten. Van brommers tot gitaren tot meubels.
    Ik werkte tot nu toe nog voornamelijk in het metaal, maar ook de houtprojectjes komen steeds meer naar voren.

Hier bijvoorbeeld de brommer die ik afgelopen jaar zelf gebouwd heb (alleen het blok is nog een origineel puch blok) (link naar groter plaatje)

Hier een voorbeeldje van een van de gitaren die ik zelf gemaakt heb. (link naar groter plaatje)

en zo heb ik nog wel een aantal projecten liggen.

Ik heb ook een tpoic geopned over mijn werkplaats die ik aan het opknappen en inrichten ben en hoop hier leuke conversaties/ideen uit te kunnen wisselen.

Mijn volgende project is: een houten werkbank.
    Hopelijk kan ik daar binnenkort ook wat over laten zien

groetjes!

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Wees welkom! Apart model brommertje . Gezien d vorm van het frame zag het origineel er wel anders uit.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

De brommer is ooit aangekocht als een puch z-one, maar daar is nog weinig van over inderdaad

Welkom op het forum!
    "Als je het koud hebt, ga dan in de hoek staan............. Daar is het 90°."

Welkom!

Welkom op het forum!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    welkom

Forum Rechten