s0ulmaster zegt hallo

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Hallo medeknutselaars,

Ik heb toch maar een tijdje terug de moeite genomen om mij hier aan te melden, daar ik momenteel druk bezig ben met mijn eigen houtwerkplaatsje :)

In het oosten des lands werk ik al een aantal jaren aan allerlei leuke projecten. Van brommers tot gitaren tot meubels.
Ik werkte tot nu toe nog voornamelijk in het metaal, maar ook de houtprojectjes komen steeds meer naar voren.

Hier bijvoorbeeld de brommer die ik afgelopen jaar zelf gebouwd heb (alleen het blok is nog een origineel puch blok) (link naar groter plaatje)

medium.jpg


Hier een voorbeeldje van een van de gitaren die ik zelf gemaakt heb. (link naar groter plaatje)

medium.jpg



en zo heb ik nog wel een aantal projecten liggen.

Ik heb ook een tpoic geopned over mijn werkplaats die ik aan het opknappen en inrichten ben en hoop hier leuke conversaties/ideen uit te kunnen wisselen.

Mijn volgende project is: een houten werkbank.
Hopelijk kan ik daar binnenkort ook wat over laten zien

groetjes!
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
De brommer is ooit aangekocht als een puch z-one, maar daar is nog weinig van over inderdaad ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.