Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
    IMG_1125.jpgIMG_1126.jpgIMG_1127.jpgWat ik heb lijkt er heel veel op maar heeft een stuk as dat vierkant is waar ik op de foto geheel schroefdraad zie. Ik heb er zelfs 2, de ene zit nog nieuw in een zakje met de naam Metabo erop, de kartelmoer heeft een deel met een groef waarmee die in een gleuf kan vallen zodat door draaien de positie kan worden veranderd. Bijgaand een paar foto's die misschien uitsluitsel kunnen geven. In de zwarte koker zit ook nog een achtergeleider, was van een zelfbouwmachine dus de kokerbuis is tailormade en bij geen andere lintzaag terug te vinden. Een borgmoer zit er niet op, en een seegerring kom ik ook niet tegen evenmin als de positie waar die geplaatst kan worden.
    Laatst gewijzigd door Wim1965; 18-07-19 om 21:14.

Lijkt me (helaas) toch een heel ander systeem.
    In elk geval heel erg bedankt voor je bereidwillige hulp.

Vandaag de geleider van Kruis.nl ontvangen. Is inderdaad van DeWalt. Hij is alleen niet nieuw maar dat maakt niet uit zolang hij maar past en functioneert.
    Het prijsverschil is aanzienlijk. Bij Kruis € 10,84 en bij Doebeli/Inca CHF 86.
    Nog bedankt voor de tip.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Alleen de bovengeleider past van de Dewalt. De ondergeleider moet je een beetje bij vijlen zodat deze ook past (is goed te doen omdat het aluminium is). Verder zou ik als ik jou was ook meteen nieuwe blokjes erbij bestellen (die tegen het lint drukken). Succes met de klus.

Forum Rechten