Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Christofix Bekijk Berichten
    eigenlijk waren dat gewoon test videos en iets die ik en mijn broer eerder als grap deden
    Wat je misschien een keer kan uitproberen is dat je het samen met je broer doet. Dus dat hij de vragen stelt die vele kijkers hebben.
    Kan best een leuk concept zijn. Gewoon een keertje proberen. Hoef je niet meteen online te zetten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keeswest Bekijk Berichten
    Wat je misschien een keer kan uitproberen is dat je het samen met je broer doet. Dus dat hij de vragen stelt die vele kijkers hebben.
    Kan best een leuk concept zijn. Gewoon een keertje proberen. Hoef je niet meteen online te zetten.
    Leuk idee. Ik ga dat zeker eens proberen.

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    Hey,
    je film over je houtopslag is opgepikt.
    ik kreeg een mail van homemadetools.net en eventjes scrollen en daar staat jou yotubefilm van you houtopslag kar.
    bij deze de link. https://mailchi.mp/homemadetools/met...s?e=07b8e1991f

Denk dat dit wel tof vor je kan zijn. nu je wet dat er een film van u op zo een site gebruikt word.

Doe zo verder. Ook ik kijk met veel plezier naar uw filmpjes op youtube.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjeekes Bekijk Berichten
    Hey,
    je film over je houtopslag is opgepikt.
    ik kreeg een mail van homemadetools.net en eventjes scrollen en daar staat jou yotubefilm van you houtopslag kar.
    bij deze de link. https://mailchi.mp/homemadetools/met...s?e=07b8e1991f

Denk dat dit wel tof vor je kan zijn. nu je wet dat er een film van u op zo een site gebruikt word.

Doe zo verder. Ook ik kijk met veel plezier naar uw filmpjes op youtube.
    Leuk dat je me dit vermeld. Ik wist niet dat het daar op stond. Ik plaats soms iets op dat forum maar van die pagina wist ik niks. Deze week nog ben ik toevallig ook ergens mijn eigen filmpje tegen gekomen. Wel tof dat het gedeeld word.
    Bedankt voor je lovende woorden!

Forum Rechten