Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Gelijk maar even voorstellen

Hallo mede-houtnerds!

Ik lees al tijden af en toe mee hier, maar het wordt tijd om lid te worden. Tijd om mee te babbelen en plaatjes te kijken!

Mijn naam is Koen, 29 jaar en knutsel eigenlijk al vele jaren met hout (hobbymatig). Ik heb een klein werkplaatsje in de kelder van mijn apartement waar ik mijn hobby kan uitoefenen. Ik heb in het verleden een aantal elektrische gitaren gebouw (ben vrij actief geweest onder de naam KoenB op gitaarnet) en ben van plan dit in de toekomst weer te gaan oppakken. Daarnaast heb ik wat eenvoudige meubels gemaakt en inbouwkasten gemaakt. En voorlopig zijn er genoeg projecten in en om het huis om me bezig te houden

Ik kijk er naar uit om hier lekker rond te snuffelen en jullie te leren kennen!

Welkom kerel.

Gr Danny

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Welkom Koen. Laat de verhalen maar komen.
    veel plezier hier.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Welkom,

PS wat is je locatie, handig voor evt vragen.

Met vriendelijke groet, Hans

Welkom!

Een paar foto's van je gitaren is altijd leuk.

groet,
    meron

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wijk0983 Bekijk Berichten
    Welkom,

PS wat is je locatie, handig voor evt vragen.

Met vriendelijke groet, Hans
    Goeie, done!

Hier wat foto's van mijn laatste project, wat inmiddels al weer 7 jaar geleden is! Tijd gaat snel

Helaas met de vriendelijke groeten van Photobucket, en mijn hardeschijf die de originele bestanden mee het graf in heeft genomen

Voor de geinteresseerden, hier een linkje naar het bouwtopic: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...mboe-top/page8

Welkom op het forum Koen!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Welkom!

Forum Rechten