Gelijk maar even voorstellen

Kuhny

Nieuw lid
14 jul 2019
12
1
Delft
Hallo mede-houtnerds!

Ik lees al tijden af en toe mee hier, maar het wordt tijd om lid te worden. Tijd om mee te babbelen en plaatjes te kijken!

Mijn naam is Koen, 29 jaar en knutsel eigenlijk al vele jaren met hout (hobbymatig). Ik heb een klein werkplaatsje in de kelder van mijn apartement waar ik mijn hobby kan uitoefenen. Ik heb in het verleden een aantal elektrische gitaren gebouw (ben vrij actief geweest onder de naam KoenB op gitaarnet) en ben van plan dit in de toekomst weer te gaan oppakken. Daarnaast heb ik wat eenvoudige meubels gemaakt en inbouwkasten gemaakt. En voorlopig zijn er genoeg projecten in en om het huis om me bezig te houden ;)

Ik kijk er naar uit om hier lekker rond te snuffelen en jullie te leren kennen!
 

Kuhny

Nieuw lid
14 jul 2019
12
1
Delft
Welkom,

PS wat is je locatie, handig voor evt vragen.

Met vriendelijke groet, Hans

Goeie, done!

Hier wat foto's van mijn laatste project, wat inmiddels al weer 7 jaar geleden is! Tijd gaat snel ;)


WP_000548.jpg
WP_000555.jpg

WP_000550.jpg

WP_000564.jpg


Helaas met de vriendelijke groeten van Photobucket, en mijn hardeschijf die de originele bestanden mee het graf in heeft genomen :(

Voor de geinteresseerden, hier een linkje naar het bouwtopic: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?149747-3e-project-Telecaster-met-bamboe-top/page8
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.