Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik van Voorst Bekijk Berichten
    Leuk zo een filmpje...moet wel meteen zeggen.... AFLEREN om je vingers voor de lamelo te plaatsen....de eerste keer dat je het doet in het filmpje kun je nog geluk hebben dat de veer het zaagblad terugtrekt bij uitglijden ..maar de tweede keer dat ik het je zag doen zit hij rechtstreeks in je vingers als je bv per ongeluk op die manier in te dun plaatmateriaal zaagt.
    Het is af te leren want soms doe je het wel goed.

Enfin mooi resultaat in ieder geval.
    Bedankt voor de tip Erik! Ik was me bij het filmpje zelf niet opgevallen, maar het ziet er wel eng uit. Normaal komen mijn vingers niet zo laag, maar het is wel inderdaad iets om volgende keer op te letten!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArjenH Bekijk Berichten
    Mooi gelukt! Heb je het bovenste bed los er tussen gezet of als een "bak"?
    De witte planken zijn één voor één aan het hoofdframe (de poten) vastgeschroefd. Daar op nog een balk (3,4 x 3,4 cm) ertegen (door en door geschroefd) waar de bodem op rust.

Forum Rechten