vraag over brandstempel.

pietjeekes

Actieve deelnemer
1 mei 2016
133
6
Berlaar-Heikant BE
Ik ben al een tijdje op zoek naar een brandstempel. op het wereldwijde web vind ik die dingen nogal prijzig.
zeker omdat ik enkel het messing plaatje nodig heb. het handvat maak ik zelf van een draadstand.
Nu kom ik aan het probleem dat ik geen CNC machine heb.
jullie voelen het al komen denk ik. Kan iemand voor mij zo een brandplaatje maken?

Als dit niet in het juiste forumdeel staat mag dit trouwens verplaatst worden.



MVg,



Pietjeekes
 

baenske

Actieve deelnemer
10 feb 2017
26
0
Bree
Ik hoop voor jou dat je wat vlotter antwoord krijgt dan mij. Ik heb Toxiq ook gecontacteerd via facebook en hier via zijn topic en PB. Op dit moment zonder enig resultaat.
maar ze maken daar zeker mooie dingen voor een schappelijke prijs.
Ik volg je topic even mee om te zien of het jou wel lukt.

succes alvast!
 

baenske

Actieve deelnemer
10 feb 2017
26
0
Bree
Het was ook zeker niet als kritiek bedoeld en het zou verklaren waarom er nog geen contact is opgenomen.
Vond het gewoon een beetje vreemd dat hij wel in topics reageerde maar niet op PB of in z'n eigen bericht.
Zal wel wat van hem of haar horen eenmaal ze terug zijn van vakantie. Laat ze eerst maar even genieten!
 

pietjeekes

Actieve deelnemer
1 mei 2016
133
6
Berlaar-Heikant BE
Het was ook zeker niet als kritiek bedoeld en het zou verklaren waarom er nog geen contact is opgenomen.
Vond het gewoon een beetje vreemd dat hij wel in topics reageerde maar niet op PB of in z'n eigen bericht.
Zal wel wat van hem of haar horen eenmaal ze terug zijn van vakantie. Laat ze eerst maar even genieten!

dacht net het zelfde.
Ondertussen al wel contact met John Lamers.
 

pietjeekes

Actieve deelnemer
1 mei 2016
133
6
Berlaar-Heikant BE
Vandaag te horen gekregen dat John mijn stempel opstuurt.
Hij heeft zelf al een proefafdruk gemaakt en ik mag niet klagen.
Zal hier van onder zijn resultaat posten.
S0RTB4c.png


Ik kan alvast niet wachten tot ik deze in mijn bezit heb.
 

pietjeekes

Actieve deelnemer
1 mei 2016
133
6
Berlaar-Heikant BE
Zo ik heb sinds vandaag de stempel in bezit.
John Lamers heeft werkelijk prachtwerk geleverd.
Bij wijze van test een kleine sleutelhanger gemaakt voor aan mijn autosleutel.
360.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.