Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Grote handboormachine met vaste beugel op workmate bevestigd blok blauw en rood polijstpasta en na poetsen met Belgom Alu.
    Je krijgt er wel veel polijst stof van.

Junior Member
    Ingeschreven
    Feb 2019
    Nou, mijn complimenten voor de opbouw van deze machine. Nieuwe lagers klinkt goed. Moeten deze vaak vervangen worden? En is dat een te overziene klus, mocht het een keer aan de orde zijn?

Inderdaad wel jammer dat INCA's nu zo gezocht zijn, het wordt bijna een beetje een hype en ik realiseer me dat ik daar zelf ook aan mee doe. Inderdaad veel rommel gezien op MP en met name incomplete machines. Je kunt bij Dobeli in Zwitserland nog wel onderdelen bestellen, zag ik, maar die zijn schreeuwend duur. Voor een langsgeleider alleen al ben je rond de 200 euro kwijt.

Als ik een Inca machine los heb liggen doe ik vaak nieuwe lagers in ongeveer 11euro voor zo Compact en ga er maar vanuit dat het over 45jaar weer eens misschien moet gebeuren want dat is wel minimaal de leeftijd van je machine.
    Gewoon zuinig op wezen de prijs gaat vanzelf in de jaren omhoog vooral een machine met zo een complete accessoires set.

Mooie machine, die glimt zo goed dat ik zou twijfelen tussen gebruiken of in de woonkamer zetten als kunstobject.
    sometimes you just need a bigger hammer

Junior Member
    Ingeschreven
    Feb 2019
    Kan 'm wel in de woonkamer zetten maar dat vindt de CFO vast niet goed, en bovendien moet ik er dan nog een zoeken om mee te werken

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten