Voorstellen

blommetje92

Actieve deelnemer
30 dec 2018
91
18
Leuven
Hoi,

Aangezien ik al een tijdje stilletjes mee lees op dit forum, maar nu toch echt mijn eerste berichten wil gaan plaatsen, stel ik me eerst maar even voor. Mijn naam is Martijn, geboren in 1992 en ik woon in Enschede. Sinds een paar jaar ben ik bezig met een paar kleine werkstukken voor in huis, zoals een aquariumkastje, balkontafeltje en ladekastje in de keuken. Mijn gereedschap bestaat voornamelijk uit handgereedschap, maar sinds kort ben ik ook de troste bezitter van een cirkelzaag (erfstuk) en een nieuwe bovenfrees. Het geeft me dan ook veel plezier om daar een beetje mee te oefenen. Ik werk puur hobbymatig, dus heb rustig de tijd om nieuwe dingen aan te leren. Heb van mijn vader de basis geleerd en bouw mijn vaardigheden onder andere met behulp van dit forum langzaam aan steeds verder uit. (Al blijft het vaak uitproberen en aanmodderen). De 'werkplaats' is een kamertje in huis.

Van wat ik tot nu toe gelezen heb is dit een zeer behulpzaam forum en ik kijk er naar uit om ook actief te worden. Voor vragen: schiet maar raak.

Met vriendelijke groet,
Martijn
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.