Even voorstellen

Wjsalter

Actieve deelnemer
9 jul 2019
76
33
Herselt
Hallo iedereen,

Na een hele tijd vanuit de stilte mee te lezen op het forum heb ik dan toch de stap gewaagd om me ook daadwerkelijk te registreren.
Ik ben een houtbewerker/knutselaar uit België die nog maar aan het prille begin staat van zijn diy-carrière (alsook aan het aangekochte gereedschap).
De kennis die ik heb is vooral dankzij zelf uitproberen en forums/filmpjes/boeken te doorkruisen.


Voor de geïnteresseerde zijn onderstaande een aantal projecten die je van mij kan verwachten in de komende maanden/jaren:
  • werkplaats: momenteel heb ik slechts een vervallen schuurtje dat binnen x aantal tijd een echte werkplaats zal moeten worden (zowel het gebouw/tuinhuisje als de inrichting alsook een werkbank)
  • meubelen/inrichting: eind dit jaar zal ik de renovaties van mijn woning hebben afgerond, dan wordt het tijd om meubeltjes en andere decoratieve elementen voor de inrichting te maken.
  • gereedschappen: recent heb ik een hele lichting oud hangereedschap etc. gekregen van een grootouder die naar het rustoord ging, hier zal ik waarschijnlijk een aantal reparaties op uitvoeren (zeker niet allemaal houtbewerking gerelateerd, maar zal interessante/relevante stukken laten zien/posten). Ook zal ik nieuwe gereedschappen en tools moeten aankopen, ten gepaste tijden zal ik hierover wel eens een review of mening delen.


Voor andere vragen etc. ... Fire away!
 

MaVa

Actieve deelnemer
3 mrt 2016
164
4
diksmuide
Welkom.

De eerste stappen als houtbewerker kunnen soms beangstigend zijn. Laat je hierdoor niet tegenhouden en vraag gerust om advies.
Waar in België ben je actief?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.