Schoenenrek van oude pallet planken

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Hey nee geen steigerhout, nee nog veel erger :cool: van pallethout. Na het ontdoen van spijkers en zorgvuldig nakijken bewerkt met de vlakvandiktebank en hierna met pocketholes in elkaar gezet. De zijplankjes zitten op verschillende hoogtes niet omdat het moet maar omdat ik eigenwijs ben. Is nog niet af, gaat nog behandeld worden. Dit gaat trouwens een spuug lelijk maar functioneel metalen rek vervangen. Op de bovenkant komt de papierbak. Staan nu me schoenen voor de het beeld.

20190707_211342.jpg

20190709_205931.jpg
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Plan is om het te bewerken met mahonie waterbeits, hierna komt er wax op. Is allemaal uitvinden hoe het werkt. Toxiq heeft me al naar juiste website geholpen waar je die poeder kunt kopen. Handschoenen liggen al thuis zodat ik niet ook bruine handen krijg die na 1/2 jaar nog steeds gekleurd zijn :)
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Zo na advies van buurman die beits vaker gebruikt en leuke chat met Toxiq een zakje met mahonie kleurpoeder besteld. Zodra het erop zat afgewreven met keukendoek zodat je de nerf mooi blijft zien. Het blijft een project van afvalhout van slechte kwaliteit maar goed :) komen schoenen op te staan...

IMG-20190716-WA0004.jpg

Straks als het droog is komt er nog wax op ter bescherming. Dan kan eindelijk het oerlelijke maar functionele schoenenrek weg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.