Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Kruidenrekje die je heel makkelijk zelf kan bouwen.

Hoi iedereen,

Misschien is het een herkenbaar verhaal: je gaat in je kast om dat ene speciefieke kruid of specerij en wat je zoek staat net helemaal achteraan of is verborgen achter 1001 andere potjes.
    Bij mij was dit niet anders dus besloot ik een kruidenrekje te maken.
    Met gerecycleerd hout van paletten kon ik dit mooi rekje maken waar mijn kruiden netjes georganiseerd staan en waar ik als extra onderaan verse kruiden kan kweken.

Graag deel ik dit met jullie, het is supermakkelijk te maken en .... Je scoort bij je echtgenote. Dubbel plezier dus

Groetjes
    C

https://youtu.be/nAIj7FkEMJ0

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    top, dit zal ik zeker eens maken. of toch een afgeleide daar van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjeekes Bekijk Berichten
    top, dit zal ik zeker eens maken. of toch een afgeleide daar van.
    Leuk dat deze video je inspireerde! Ik ben benieuwd hoe die van jou gaat zijn.

Lukt prima als je zo weinig kruiden hebt. Als je de voorraad kruiden die ik in de keuken heb een rekje moet maken ben je nog wel even bezig dus die staan opgestapeld in bakjes in de keukenkastjes.

Leuk gedaan.
    En lekker 'old skool' met spijkers! Ik zou dan wel bang zijn dat het hout gaat splijten. Of het je ze voorgeboord?
    Groeten, Raymond

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Lukt prima als je zo weinig kruiden hebt. Als je de voorraad kruiden die ik in de keuken heb een rekje moet maken ben je nog wel even bezig dus die staan opgestapeld in bakjes in de keukenkastjes.
    Ik heb inderdaad niet zoveel kruiden, maar het rekje kost me niks dus ik kan er makkelijk 10 maken indien nodig hahaha. Bedankt voor jouw reactie Hstraat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SunRayes Bekijk Berichten
    Leuk gedaan.
    En lekker 'old skool' met spijkers! Ik zou dan wel bang zijn dat het hout gaat splijten. Of het je ze voorgeboord?
    Ja Ik vond ook dat die spijkers het toch iets extra gaven. Ik heb ze inderdaad voorgeboord omdat ik ook schrik had dat ze zouden splijten. Goed gezien van jou, SunRayes!

Dat is mooi gedaan, zowel het rekje als de video

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Kastanjeboom Bekijk Berichten
    Dat is mooi gedaan, zowel het rekje als de video
    Bedankt voor deze lovende woorden. Het doet me plezier.

Forum Rechten