Kruidenrekje die je heel makkelijk zelf kan bouwen.

Christofix

Actieve deelnemer
3 jul 2019
94
29
Oudenaarde
www.youtube.com
Hoi iedereen,

Misschien is het een herkenbaar verhaal: je gaat in je kast om dat ene speciefieke kruid of specerij en wat je zoek staat net helemaal achteraan of is verborgen achter 1001 andere potjes.
Bij mij was dit niet anders dus besloot ik een kruidenrekje te maken.
Met gerecycleerd hout van paletten kon ik dit mooi rekje maken waar mijn kruiden netjes georganiseerd staan en waar ik als extra onderaan verse kruiden kan kweken.

Graag deel ik dit met jullie, het is supermakkelijk te maken en .... Je scoort bij je echtgenote. Dubbel plezier dus ;););)

Groetjes
C

https://youtu.be/nAIj7FkEMJ0

 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Lukt prima als je zo weinig kruiden hebt. Als je de voorraad kruiden die ik in de keuken heb een rekje moet maken ben je nog wel even bezig :) dus die staan opgestapeld in bakjes in de keukenkastjes.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Leuk gedaan.
En lekker 'old skool' met spijkers! Ik zou dan wel bang zijn dat het hout gaat splijten. Of het je ze voorgeboord?
 

Christofix

Actieve deelnemer
3 jul 2019
94
29
Oudenaarde
www.youtube.com
Lukt prima als je zo weinig kruiden hebt. Als je de voorraad kruiden die ik in de keuken heb een rekje moet maken ben je nog wel even bezig :) dus die staan opgestapeld in bakjes in de keukenkastjes.

Ik heb inderdaad niet zoveel kruiden, maar het rekje kost me niks dus ik kan er makkelijk 10 maken indien nodig hahaha. Bedankt voor jouw reactie Hstraat
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.