Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: R1200c

Welkom

welkom op het forum, en jemig wat heb jij leuke hoby's

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    welkom op het forum, en jemig wat heb jij leuke hoby's
    Ja dat zat ik ook al te denken, stiekem wel jaloers 😁
    Dan blijft alleen nog wel de vraag waar de tijd vandaan komt voor die hobby's haha

Tijd? Wat is dat?

De BMW heeft zowat een jaar stil gestaan, de IIa staat al een aantal jaar stil (waarschijnlijk een probleem met lucht achter de verstuivers veroorzaakt door het ontbreken van een van de twee diesel tanks), verder staat een aantal andere projecten stil of zelfs nog niet eens gestart, ben ik langzaam aan bezig om de Defender waar mijn vrouw in rijdt te conserveren en en en. Herman Brood heeft ooit gezegd "elke dag een nieuwe verslaving". Ik heb dat vrij vertaald naar elke dag een nieuwe hobby. De leuke houd ik de rest laat ik snel vallen, houtdraaien is een blijvertje waarschijnlijk ;-)

Maar de meeste tijd gaat gelukkig zitten in mijn grote kleine krullenbol. Ben sinds iets meer dan 4,5 jaar trotse vader van een geweldige dochter.

En die kosten heeeeeel veel tijd :-)
    Mooie hobbys en een toffe ruimte...
    Gaaf !
    Met een hamer past alles...

Welkom!

Schuur niet de moeite waard ?
    daar zal menig lid waaronder ik zelf het absoluut niet mee eens zijn wij dat ik over een dergelijke ruimte kon beschikken

De moeite van het fotograferen waard, de ruimte is ideaal. Nieuw dak er op want als het regent is het binnen ook veel te vochtig en dan verder met afwerken. Maar het dak alleen al kost meer dan een leuke auto...

De hal is een van de redenen dat we dit huis hebben gekocht. Nadeel is wel dat het huis wat er bij hoort een flink stuk van ons budget heeft opgeslokt in de verbouwing(en) en dat we nog lang niet klaar zijn. Zo moet er binnen nog een en ander gebeuren en moet er nog een pellet CV installatie de hal in, vooral omdat ik geen 10m3 bunker in huis wil hebben staan en komt er een overkapping met zonnepanelen tegen de hal aan. Als er daarna weer geld is gaan we aan het dak denken ;-)

Forum Rechten