Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: R1200c

R1200c

Hallo allemaal,

In mijn hoofd zeggen de stemmetjes altijd: "Als je wilt is er weinig wat niet kan dus begin". Met de mazzel van een schuur van ruim 500m2 heb ik de ruimte om een aantal machines te (onder)houden en daarmee heb ik al van alles gemaakt. Van schouw tot schminkkoffer-indeling, van kattenspeelgoed tot freestafels, ik draai mijn hand er niet snel voor om. Afgelopen oktober kreeg ik van mijn vrouw een workshop houtdraaien en daarmee werd weer het een en ander in gang gezet.

Ik heb al een leuke draaibank op het oog maar ben even druk met het vinden van een nieuwe werkgever om die draaibank te financieren heb ik wat tijd om ideetjes uit te werken. Daar open ik zo een ander topic over ;-)

Ik hoop hier veel inspiratie en tips te vinden zodat ik als de draaibank er staat ook leuke dingen (op een verantwoorde manier) kan maken.

Veel groeten,

Joost

PS: R1200C staat voor een van mijn andere hobby's. De mooiste motor die BMW ooit heeft gemaakt ;-)

Welkom op het forum.
    Dit vraagt natuurlijk wel om foto's van zowel de schuur als de BMW.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Hahaha, de schuur is echt niet de moeite van het fotograferen waard. Zeker niet met het oude aftandse dak er op. De BMW is geen probleem:

Heilige koe.jpg

Gelukkig ben ik niet over de Land Rovers en de Carlsson begonnen. Dan stond het hele forum zo vol met foto's die niets met hout te maken hebben ;-)

Mooi wit kleurtje (die motor bedoel ik dan hè )
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Welkom op dit forum en veel plezier gewenst.
    wat de motor betreft: kwijl��. Inderdaad....een van de mooiere.
    wat de draaibank betreft: vertel, vertel.....
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Welkom op het forum!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Gave fiets, die is 1 Kk ?

En voor de rest, praatjes vullen geen gaatjes, dus toonbaar of niet, toch maar even een paar foto's van de rest

Bij wie heb je de cursus gedaan en welke bank heb je op het oog ?
    Met een hamer past alles...

Welkom! En over smaak kunnen we gelukkig altijd verschillen van mening anders is alles het zelfde. Veel plezier met de hobby's.

Welkom op het forum!

Zodra ik de bank in de hal kan laten zetten zal ik er wel wat foto's van maken en laten weten wat het precies is. Heb een zwak voor "wat ze vroeger maakten", zeker als ik dat zelf kan onderhouden. Veel moderne spullen worden gemaakt met het idee "als het kapot is koop je maar een andere", wat niet wil zeggen dat nieuw niet kan hoor ;-)

Voor wat betreft de hal, kan zo 123 geen foto van de buitenkant vinden maar dit is een "stukje" van de hal met een andere hobby van me:

dn_harrie_thuis.jpg

En om het in perspectief te zetten: dit is één van de vier compartimenten, geloof het of niet, dit is de kleinste... Twee van de andere drie zijn inmiddels samengevoegd tot een grote en de vierde is langzaam aan de machine-afdeling aan het worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCN 74 Bekijk Berichten
    Welkom! En over smaak kunnen we gelukkig altijd verschillen van mening anders is alles het zelfde. Veel plezier met de hobby's.
    Precies, dat is het fijne. Ik hoop altijd dat iedereen geniet van wat hij/zij geweldig vindt ongeacht wat anderen daar van vinden. Plezier is het allerbelangrijkste!

Forum Rechten