Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Inca vandikteaccessoire-eigenaren gezocht!

Onlangs een inca vlakbank waar een vandikteaccessoire bij zat overgenomen.

Vlakbank is top, de accessoire is helaas niet compleet. De twee veerplaten aan de onderzijde missen. Deze drukken het hout omhoog. De verkoper ging nog even zoeken maar ik gok dat ze er niet meer zijn.

Wat ik begrijp is dit verenbandstaal. Heeft iemand voor mij de afmetingen, dan ga ik dit proberen zelf te maken. Ik gok dat het iets van 1mm x 240mm x 80mm zal zijn.

Detailfoto's zijn welkom.

Mocht iemand de platen hebben liggen, of een voor de rest kapotte accessoire dan hoor ik het ook graag. Zou leuk zijn om het weer werkend te krijgen.

Voorbeeldfoto van internet (ik heb de grijze variant):

Alvast dank!
    Marco
    Laatst gewijzigd door kootje007; 09-07-19 om 08:15. Reden: Plaatje toegevoegd

Als het me vanavond, lukt zal ik eens kijken of ze er bij mij wel onderzitten...
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Als ik het niet vergeet, zal ik ze morgen opmeten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Als het me vanavond, lukt zal ik eens kijken of ze er bij mij wel onderzitten...
    Als ik zo kijk zit er niets onder wat er op lijkt...
    44EA3569-FF07-4907-BF98-4579125BB11C.jpg
    Onderstaand zijn volgens mij de platen die je bedoeld?!
    41808282-4205-4364-B810-3E9650A3CA4C.jpg
    Nu is de hoop gevestigd op de Haan...
    Zeg maar gewoon Ruben

Klopt, dat zijn de platen inderdaad. Maar..als jij ze ook niet eronder hebt zitten, hoe werkt het dan? Ooit gebruikt?
    Ook bij de jouwe zitten de bevestigingsgaten er wel...

Lijkt me dat die veerplaten (zijn opgedeeld in 3 delen lijkt het) het kromme hout met de vlakke bovenzijde vh hout omhoog duwt tegen de rollen...of zou het dan zonder ook werken?

Ik heb mijn Inca een tijdje geleden verkocht, maar die had wel die verende platen inderdaad. Die van mij waren redelijk verbogen maar toch werkten ze nog prima. Denk dat het dus niet super precies komt en goed na te maken is. Succes!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kootje007 Bekijk Berichten
    Klopt, dat zijn de platen inderdaad. Maar..als jij ze ook niet eronder hebt zitten, hoe werkt het dan? Ooit gebruikt?
    Ook bij de jouwe zitten de bevestigingsgaten er wel...

Lijkt me dat die veerplaten (zijn opgedeeld in 3 delen lijkt het) het kromme hout met de vlakke bovenzijde vh hout omhoog duwt tegen de rollen...of zou het dan zonder ook werken?
    Die van mij heeft een onderstel in aanbouw (al 2 jaar...) en sinds we een nieuw huis hebben gekocht (met hele grote garage voor Utrechtse begrippen) ben ik in onze huidige woning de schuur niet meer in geweest... ‘t is wat krap en vol... maar er is hoop, nog twee weken tot de overdracht....
    Zeg maar gewoon Ruben

Marco, ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    Er zit een hoek in van 10graden

IMGP2925.jpg

Geweldig! Daar kan ik zeker wat mee! Bedankt hoor! Dikte is denk ik 1mm? Of 0.5mm?

Groet,
    Marco

Forum Rechten