Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 38 van de 38

Onderwerp: Droog hout

Heren, zullen we het proberen om het een beetje vriendelijker te houden?

Nees, de verwijzing naar "spammen" is volgens mij niet juist. Maar je hebt een aantal leden van dit forum profielberichten gestuurd in plaats van PM's (persoonlijke berichten). De profielberichten zijn zichtbaar voor iedereen en komen ook in de lijst van "nieuw op het forum". Hierdoor stonden er op een gegeven moment veel van jouw post in die laatste lijst, waardoor het op spammen leek. Maar dit leek mij eerder te komen vanuit een onwetendheid/onbekendheid met de forumsoftware dan spammen....

Toxiq, Je bent al heel lang lid van dit forum en hebt heel veel bijgedragen. Van jou werkplaatsideeën heb ik er een aantal overgenomen en je hebt met veel post anderen geholpen. Ik merk, net als anderen, echter dat er het laatste jaar een verandering bij jou is. Veel posts door anderen worden door jou negatief gelezen, waarop jij vervolgens nog negatiever reageert en er een vicieus cirkeltje ontstaat, waarbij er door meerderen steeds negatiever wordt gereageerd. Dat loopt uit de hand en is onnodig. Het is waarschijnlijk beter als jij niet meer reageert als je een dergelijke post ziet. Negeer het, want het is het niet waard. En om, eerlijk te zijn, volgens mij klopt het ook vaak niet. Ik denk niet dat de post van Nees waar jij als eerste op reageerde zo negatief bedoeld was. Dat is een nadeel van een forum. In een face to face gesprek hoor je de intonatie in de stem en zie je gezichtsuitdrukkingen. In een geschreven bericht heb je die niet en wordt het al sneller negatiever gelezen dan bedoeld.

Hallo, blijkbaar heb ik iets goed fout gedaan. Kan iemand me uit leggen hoe ik aan iemand een PM (persoonlijk bericht) kan sturen i.p.v. een profielbericht. Ik had n.l. begrepen als je op iemand zijn naam klikte dat je dan aan de rechterkant op profielbericht moest klikken om een PM te sturen aan die persoon. Ben nu zelf ook met een ander onderwerp bezig dan mijn oorspronkelijke vraag maar ik wil mensen niet tot last zijn door een fout vanuit onwetendheid. Dacht echt dat ik op die manier een PM moest/kon versturen. Wie kan het me uitleggen.
    Nog ff over mijn reactie naar Toxiq toe, kreeg het gevoel dat me de les gelezen werd en dingen werden opgedrongen, als ik dat nodig vind ,dan vraag ik daar zelf wel om. Maar alsnog mijn excuus naar andere mensen , normaal is zo'n reactie er niet een die van mij afkomstig zou zijn.
    Gr Hans

Nees, nee hoor je hebt niet "iets goed fout" gedaan. Gewoon een vergissing! Je kunt iemand een privebericht sturen door op de gebruikersnaam bij een post te klikken. Dan krijg je het volgende menu te zien:

En dan klik je op privebericht. Je krijgt dan het volgende te zien, waar je de titel en bericht kunt invoeren. Dan klik je op "plaats bericht" om het te verzenden.

Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Als ik op jou naam klik dan krijg ik te zien een pagina waarop staat bekijk het profiel van L.N.

Riemst is vlakbij Maastricht.
    Maar afhankelijk van je uitrusting (lees kettingzaag) kan je hier of daar zelf ook wel wat hout versieren. Een ter plekke afgestorven boom is al relatief droog. Met relatief droog bedoel ik dat het vocht wat in de cellen zit al verdwenen is. Het resterende vocht (het kan nog tot 40% gaan) verdwijnt snel. Een voorgedraaide schaal is zo enkele dagen droog in plaats van enkele maanden.
    Vorige week nog gevraagd voor een notenboom maar ik krijg hem niet (wilde betalen of ruilen tegen droog brandhout). Hij gaat in het beste geval als brandhout eindigen, maar waarschijnlijk gaat hij blijven staan tot hij van ellende omvalt en helemaal verloren is.
    Of eens gaan praten met een bedrijf dat boomverzorging doet.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Nees kijk anders even in de thread waar anton zijn hout op marktplein aanbied daar staat ook zijn email tussen. Ben er vandaag geweest voor wat hout en heeft nog best wel een stapel liggen en ook wel wat voor (kleine) schalen en alles leek me goed droog

Nees hier in utrecht heb ik nog wat conifeer goude regen en taxus stammetjes droog liggen die wachten om iets moois te worden .

Het forum is een goudmijn aan informatie je hoeft je alleen maar te rchten op wat voor jou de beste goudklompjes zijn en de rest is voor een ander weer goud

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nees Bekijk Berichten
    Als ik op jou naam klik dan krijg ik te zien een pagina waarop staat bekijk het profiel van L.N.
    Misschien is het bij jou iets anders, want ik gebruik een Apple. Maar dat maakt niet uit. Als je mijn profiel ziet, dan starter onder mijn naam en foto “Send Private Message”. Daarmee kun je een PM sturen.

Forum Rechten