Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 38

Onderwerp: Droog hout

Hier ligt ook nog wel het een en ander vooral brandhout maar wel kurk droog
    ik weet nog hoe moelijk het was om leuk draaihout te vinden
    gelukig werd ik toen wel leuk geholpen door de bereidwillige mensen hier op het forum

ik ben een tijdje niet actief geweest hier maar de toon / sfeer lijkt behoorlijk bepaald negatief te zijn de laatste tijd
    de kracht van dit mooie fora is juist de bereidwilligheid van al die niet pro’s die elkaar met raad en daad bijstaan
    zou fijn zijn als dat was wat nieuwe mensen hier eerst lezen / meemaken
    persoonlijk heb ik enkel maar leuk contact gehad met Toxic
    maar de toon die je nou in je laatste 100 tal berichten zet is overwegend negatief
    en dat heeft geen enkele meerwaarde voor het forum om heel eerlijk te zijn het zorgt blijkbaar alleen maar voor veel ergernis
    meschien die stok uit de ... halen en hout gewoon gebruike om mee te draaien ?

Mvg Tom op eigen houtje
    "You have your way.
    I have my way.
    As fore the right way, the correct way,
    and the only way , it does not exist"
    Friedrich Nietzsche

Ik draai ook liever (bijna) droog hout. Dat schiet lekker op en minder risico op teleurstelling.
    Ik kan wel wat missen, maar voor TS ook niet bij de deur.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Eindelijk een paar mensen die het zelfde gevoel hebben als ik. Ben 2 weken lid van dit forum , maar door reacties van bepaalde personen kreeg ik snel het gevoel van wat doe ik hier eigenlijk … zal maar niet zeggen wat ik eigenlijk dacht. Maar ik stelde een hele eenvoudige vraag .. wie heeft er wat droog hout voor me. Tuurlijk kan ik naar Fijn Hout Arnhem rijden .. maar dan ben ik € 100 armer en dan heb je een paar balkjes. Dat is dus leeg lopen. Vind het leuker om contact te krijgen met mensen die op dit forum zitten en het jammer vinden om mooi hout in de kachel te gooien maar er iemand anders blij te maken , die er iets mee wil draaien. Desnoods later een fotootje opsturen .. kijk dit is er van je hout geworden. Maar Opheusden is niet te ver voor me. Voor wat hout rij ik graag wat kilometertjes in mijn auto. Naar Baptist rij je toch ook :-) Mathieu wat is niet bij de deur ? Tuurlijk liefst omgeving Den Bosch .. maar tot Arnhem wil ik best in de auto stappen. Groetjes Hans .. en mensen … bedankt voor de steun tegen personen zoals T.

Ook voor Tom op eigen Houtje … als het niet in Friesland is .. hou ik me aan bevolen voor wat hout

Hallo Anton Peters, ik kom graag eens naar Opheusden gereden voor wat hout van je. Stuur me anders een mailtje naar nees888@live.nl als je PB niet kunt vinden. Gr Hans

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nees Bekijk Berichten
    Ben 2 weken lid van dit forum , maar door reacties van bepaalde personen kreeg ik snel het gevoel van wat doe ik hier eigenlijk
    Dat was nou geheel wederzijds, geen onvertogen woord gevallen maar je was al snel gepikeerd

zal maar niet zeggen wat ik eigenlijk dacht
    Doe dat nou eens wel, dan kan je tenminste ingeschat worden voor wat je bent
    Boeit me niet dat je pas lid bent ofzo, maar zonder de mensen te kennen oordeel je dus al

bedankt voor de steun tegen personen zoals T.
    Wees een kerel, durf het voluit te zeggen ipv een stiekum steekje
    Misschien kun je je nog aanmelden bij de forumpolitie
    Met een hamer past alles...

Ben denk ik meer kerel dan jij en ik bedoelde inderdaad jou Toriq .. maar om niet in jou gedrag of hoe je het ook wilt noemen wil ik niet dit forum besmetten door als betweter iedereen maar aan te vallen. Zit hier inderdaad pas 2 weken , maar merk dat er meerdere personen dit forum willen mijden door jou gedrag , taal gebruik en denken dat je alles beter weet. Heb inderdaad liever dat wanneer ik een topic plaats je je van commentaar onthoud. Zou je iemand kunnen blokkeren hier zou jij bij mij op de blokkeer lijst staan. Hou niet zo van die arrogante betweters. Dit wilde je toch horen. En liever geen reactie meer hierop want daar zit ik echt niet op te wachten, heb wel wat anders aan mijn hoofd dan dat gezever van jou.

Ja hoor Chi
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nees Bekijk Berichten
    Ben denk ik meer kerel dan jij.....
    Eerst spam je het forum vol met onzinnige reacties en nu zoiets.......

Ik spam niets op het forum .. ik stel een simpele vraag .. en word door o.a. een persoon overstelpt met reacties die niets met mijn vraag te maken hebben. En dan vraagt hij om een reactie als echte kerel zijnde .. dan kan hij het krijgen .. maar daarvoor ben ik niet op dit forum gekomen. gr Hans

Forum Rechten