Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25
    Wij hebben de Hornbach voor gordijnrails als t-track.

Goed om te weten, binnenkort naar Groningen om te shoppen

Bedankt nog.

Gr Danny

Misschien kan dit je helpen Danny? Ik heb zelf T-tracks gemaakt van vierkant aluminium kokerprofiel die o.a verkrijgbaar is bij de karwei.

In de link heb ik het één en ander uitgelegd.

https://www.woodworking.nl/showthrea...ighlight=track

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Ik moet het filmpje nog kijken, hij staat in ieder geval op de lijst...

Bij deze ook een hartelijk welkom op het forum!
    Komend weekend ben ik weer eens in de buurt, kom regelmatig in Ronse!
    Dank je.
    Tof dat je hier regelmatig bent. Ronse is heel dichtbij, en zelfs de gordijnrails die ik gebruikte in deze video komen uit de Brico in Ronse.
    Je bent hier steeds welkom voor een kop koffie en een houtbewerkings babbel!

Groetjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimpie Bekijk Berichten
    handige crosscut sled en knap filmpje. Mis alleen de 5-cut methode voor haakse afregeling van de fence tov zaagblad (https://www.youtube.com/watch?v=UbG-n--LFgQ)
    maar ga zeker ook nog de andere filmpjes bekijken
    Hey Wimpie, tof dat je me dit meedeeld maar ik plan dit in een volgende video. Ik heb de intentie om elke maand 1 tussentijdse video te maken met telkens 3 tips van kijkers. Ik was van plan dit als extra tip toe te voegen. Bedankt voor jouw feedback, dat maakt een forum als deze zo leuk en kunnen we leren van elkaar!

Groetjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superkees Bekijk Berichten
    Wij hebben de Hornbach voor gordijnrails als t-track.
    Tof dat je Danny hiermee kan helpen! Bedankt Superkees!

- - - Updated - - -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jelmer Bekijk Berichten
    Misschien kan dit je helpen Danny? Ik heb zelf T-tracks gemaakt van vierkant aluminium kokerprofiel die o.a verkrijgbaar is bij de karwei.

Wauw, nog beter als je dit zelf kan maken, tof!!!!

Je hebt duidelijk veel zorg aan je film besteed, complimenten. Ik denk dat ik ook zo'n slede ga maken, ooit. 2 tips; de muziek vind ik niet echt plezierig en ik zou de video-grapjes tot een minimum beperken. Je hebt een goed verhaal, daar hoeft niet veel extra bij!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jelmer Bekijk Berichten

Bedankt jelmer, ik ga mijn opties bekijken, goed idee man !

Gr danny

Mooie video, hoe los je het verstekzagen op bijv voor lijsten of frames?

groet, Hans

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hkuit Bekijk Berichten
    Je hebt duidelijk veel zorg aan je film besteed, complimenten. Ik denk dat ik ook zo'n slede ga maken, ooit. 2 tips; de muziek vind ik niet echt plezierig en ik zou de video-grapjes tot een minimum beperken. Je hebt een goed verhaal, daar hoeft niet veel extra bij!
    Heel erg bedankt voor je feedback, dit betekend echt heel veel voor mij. Wat betreft de muziek is het echt heel moeilijk om goede muziek te vinden die gratis beschikbaar is. Omdat ik geen cent verdien achter deze projectjes en videos wil ik er ook geen extra geld aan spenderen. Het is een hobby en de materialen kosten me al genoeg, Hahaha.

Nogmaals bedankt voor je feedback!

Forum Rechten