Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

DIY Slede voor de tafelzaag. Accuraat verzagen

Hallo iedereen,

Laatst maakte ik een slede (crosscut sled) voor mijn tafelzaag. Door deze slede kan ik nu perfect en heel precies gaan verzagen. In dit filmpje zie je hoe ik deze slede gemaakt heb. Bekijk zeker ook de beschrijving onderaan, daar staat een link hoe ik een heel goedkoop alteratief vond voor de dure T-track systemen van Kreg of Rockler.

Hopelijk ben je hierdoor geinspireerd en kan je deze thuis ook maken.

Indien je vragen hebt aarzel niet mij te contacteren.

Groetjes
    C

https://youtu.be/OCRI7hMpAUg

Leuke instructie video!

Inderdaad mooi gemaakt, misschien dat je je handvat nog wat hoger kunt zetten zodat je niet met je knokkels op de zaagtafel komt?
    Groeten... Eric

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Leuke instructie video!
    Dank je hstraat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric55 Bekijk Berichten
    Inderdaad mooi gemaakt, misschien dat je je handvat nog wat hoger kunt zetten zodat je niet met je knokkels op de zaagtafel komt?
    Dat is inderdaad iets wat ik nog ga aanpassen. Ik had het zo gemaakt dat de bodemplaat van de safetyblock doorliep als handvat en het zo stevig met elkaar verbonden is. Ik ga het handvat loskoppelen en hoger plaatsen. Alhoewel de hinder vrij miniem is. Bedankt voor jouw feedback, ik apprecieer dit enorm.

Mooi gemaakt, ik ben geabonneerd.
    Gr Danny

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny1984 Bekijk Berichten
    Mooi gemaakt, ik ben geabonneerd.
    Gr Danny
    Dank je Danny, Ik apprecieer dit. Ik hoop je nog veel te kunnen inspireren met mijn videos.

Groeten
    C

Ik moet het filmpje nog kijken, hij staat in ieder geval op de lijst...

Bij deze ook een hartelijk welkom op het forum!
    Komend weekend ben ik weer eens in de buurt, kom regelmatig in Ronse!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

handige crosscut sled en knap filmpje. Mis alleen de 5-cut methode voor haakse afregeling van de fence tov zaagblad (https://www.youtube.com/watch?v=UbG-n--LFgQ)
    maar ga zeker ook nog de andere filmpjes bekijken

die gordijnrail is wel een goeie, wel jammer dat we geen brico hier in het noorden hebben.

dessalniettemin , mooie vonds.

Gr danny

Forum Rechten