DIY Slede voor de tafelzaag. Accuraat verzagen

Christofix

Actieve deelnemer
3 jul 2019
94
29
Oudenaarde
www.youtube.com
Mooie video, hoe los je het verstekzagen op bijv voor lijsten of frames?

groet, Hans

Ik ben momenteel een jig aan het uitwerken die perfect hierop zal passen om in verstek te kunnen verzagen. Hou mijn kanaal dus goed in de gaten ( je kan dit door te aboneren en ernaast op het belletje te drukken, of gewoon elke maandag even komen kijken op het kanaal kan ook, geen verplichtingen dus hahaha
 

Kloekloek

Actieve deelnemer
10 apr 2019
55
15
Limburg (NL)
Heel erg bedankt voor je feedback, dit betekend echt heel veel voor mij. Wat betreft de muziek is het echt heel moeilijk om goede muziek te vinden die gratis beschikbaar is. Omdat ik geen cent verdien achter deze projectjes en videos wil ik er ook geen extra geld aan spenderen. Het is een hobby en de materialen kosten me al genoeg, Hahaha.

Nogmaals bedankt voor je feedback!

Met welk programma monteer je je filmpjes?
 

Christofix

Actieve deelnemer
3 jul 2019
94
29
Oudenaarde
www.youtube.com
Wellicht geeft dit filmpje je inspiratie voor je verstek jig......:)

De sled uit het filmpje en die van jou lijken in de basis ook erg op elkaar.....en dat bedoel ik niet slecht.
In het filmpje wordt de 5 cut methode ook heel erg duidelijk uitgelegd..

https://www.youtube.com/watch?v=njsD5W6fcI0&list=PLQWkUIyjxVxPmKRPA-ooVc5N0ZuHDcEkD&index=1

Gr,
Danny

Dank je Danny, ik heb het zonet even bekeken. Er komt van mij binnenkort een video aan waar ik dit ook uitleg. Deze video was alvast een goede bron van inspiratie daarvoor. Bedankt om te delen!
 

Christofix

Actieve deelnemer
3 jul 2019
94
29
Oudenaarde
www.youtube.com
Met welk programma monteer je je filmpjes?

Ik gebruik Hitfilm express. Niet zo makkelijk aan te leren maar na iets meer dan 30 videos begint het vlotter te gaan. Om je een voorbeeld te geven, de eerste video die ik met dat programma maakte ( unboxing video van mijn tafelzaag) koste me bijna 4 dagen om een video van rond de 5 minuten te maken. Mijn laatste video deed ik 10 uur voor een video van 7 minuten.

Als je wil weten wat ik zo nog allemaal gebruik, er staat een opsomming van mijn materialen in de beschrijvingen onder de videos. Mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik ze met plezier.
 

Mark Luitjes

Nieuw lid
10 sep 2015
8
3
Ursem
Chris,

Ziet er super uit, gelijk een abonnement genomen op je YouTube kanaal. Heb je toevallig ook een tekening van de mal. Aangezien ik precies dezelfde zaag heb zou dit goed uitkomen.

Groet, Mark
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.