Record PT 260 vlak-en vandiktebank

PeterBoekwijt

Nieuw lid
3 jul 2019
3
0
Hierbij bied ik te koop aan een Record PT 260 vlak-en vandiktebank. De machine is een half jaar oud en heeft nog 4 1/2 jaar garantie via Baptist te Arnhem. Wegens omstandigheden bied ik deze machine te koop aan. De machine staat bij Baptist te Arnhem in het magazijn.
Bij interesse graag telefonisch contact.
Met vriendelijke groet,
Peter Boekwijt
tel. 06 53486707
0317 427502
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Beste Peter,

Richtprijs is zo'n beetje verplicht hier op de marktplaats. Dus wat zou je er graag voor willen ontvangen?
 

PeterBoekwijt

Nieuw lid
3 jul 2019
3
0
Beste Peter,

Richtprijs is zo'n beetje verplicht hier op de marktplaats. Dus wat zou je er graag voor willen ontvangen?

Beste,

Gezien het feit dat de machine eigenlijk nog nieuw is wil ik er rond de 650,- euro voor vragen. Ben benieuwd wat je hier van vindt.

Met vriendelijke groet,
Peter
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Ik vind het een prima prijs maar ik heb al een Kity 636, wou je alleen wijzen op de regels van het forum. Succes met de verkoop.
 

't Wolt

Actieve deelnemer
2 dec 2018
269
13
Amersfoort
www.twolt.nl
Het is een leuk bankje om mee te beginnen. Ik heb hem hier ook staan. Vrij zwaar voor zijn afmetingen (+/- 80 kg geloof ik) maar daardoor redelijk stabiel. Het ombouwen van vlak- naar vandikte vind ik wat omslachtig zelf. Het schaafbeeld hangt vooral van de beitels af. Als die scherp, glad en goed afgesteld zijn kan je op prima resultaten rekenen. De afzuiging van de vlakbank is goed, van de vandiktebank matig. Een leuke extra is het onderstel, dat voorzien is van met een voetpedaal uitklapbare wielen.

Let voor het eerste gebruik even goed op of je messen goed recht en vast zitten en of je langsgeleider haaks op de tafel staat. Dat laatste moet je zo nu en dan weer even controleren. Dat geldt ook voor de diepteinstelling van de vandiktebank. Het naaldje dat de diepte aangeeft kan je door het even los te schroeven een klein stukje bijstellen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.