Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Myford draaibank op marktplaats

Ik kwam op marktplaats een myford draaibank tegen voor 100 euro en dat is ook wat de verkoper er voor wil hebben , ik zou het graag willen kopen maar ik heb er geen plaats voor en ook geen vervoer maar ik denk dat het een buitenkans is voor houtdraaiers. https://link.marktplaats.nl/m1429360266

Die staat er bij toch ?

Jaren op gedraaid, een heerlijke draaibank.
    I.v.m. groter draaibank uiteindelijk verkocht.
    Voor klein draaiwerk een aanrader.

M.vr.gr. Jan
    Alleen als je de kritiek van anderen accepteert, kun je leren en beter worden!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Katan Bekijk Berichten
    Die staat er bij toch ?
    Oh nu wel idd, net nog niet

Het komt wel eens voor dat als iemand iets voor iemand anders verkoopt dat dan alleen het hoofdartikel wordt genoemd.
    Het zou dus maar zo kunnen zijn dat alle andere toebehoren bij de koop zijn inbegrepen.
    Het zou dus zo maar een koopje kunnen zijn.

Veel aannames/veronderstellingen, maar als ik niet op vakantie was ging ik nu bellen en als mijn aannames waar zijn direct ophalen.

't is dat ik inmiddels al een bank heb, maar dit is wel een buitenkansje... Zie dat de biedingen inmiddels de €120 al gepasseerd zijn...
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Wat is er zo bijzonder aan deze draaibank?

Myford is een heel mooi merk, wist eigenlijk niet dat ze ook houtdraaibanken maakten, ik ken ze van de kleine metaaldraaibanken die in modelbouwkringen zeer geliefd zijn
    Mooi spul:

IMG_6765.jpg
    Laatst gewijzigd door LFlab; 04-07-19 om 23:12.

Wat is er zo bijzonder aan deze draaibank?
    Uitgerust met glijlagers en deelbare aandrijfriem + mogelijkheid om aan de linkerkant van de draaibank een redelijk grote schaal o.i.d. te draaien.

M.vr.gr. Jan
    Alleen als je de kritiek van anderen accepteert, kun je leren en beter worden!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan van der Ploeg Bekijk Berichten
    Uitgerust met glijlagers en deelbare aandrijfriem + mogelijkheid om aan de linkerkant van de draaibank een redelijk grote schaal o.i.d. te draaien.

M.vr.gr. Jan
    Mijn ML8 heeft geen glijlagers maar hoekcontactlagers met voorspanning.

Zo is het altijd geweest volgens deze info: http://www.lathes.co.uk/myfordwood/

Forum Rechten