Myford draaibank op marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
244
1
Ik kwam op marktplaats een myford draaibank tegen voor 100 euro en dat is ook wat de verkoper er voor wil hebben , ik zou het graag willen kopen maar ik heb er geen plaats voor en ook geen vervoer maar ik denk dat het een buitenkans is voor houtdraaiers. https://link.marktplaats.nl/m1429360266
 

rinus

Actieve deelnemer
13 nov 2011
744
149
Heerde
marinusvannorel.nl
Het komt wel eens voor dat als iemand iets voor iemand anders verkoopt dat dan alleen het hoofdartikel wordt genoemd.
Het zou dus maar zo kunnen zijn dat alle andere toebehoren bij de koop zijn inbegrepen.
Het zou dus zo maar een koopje kunnen zijn.

Veel aannames/veronderstellingen, maar als ik niet op vakantie was ging ik nu bellen en als mijn aannames waar zijn direct ophalen.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
't is dat ik inmiddels al een bank heb, maar dit is wel een buitenkansje... Zie dat de biedingen inmiddels de €120 al gepasseerd zijn...
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
958
305
Rosmalen
Myford is een heel mooi merk, wist eigenlijk niet dat ze ook houtdraaibanken maakten, ik ken ze van de kleine metaaldraaibanken die in modelbouwkringen zeer geliefd zijn
Mooi spul:

IMG_6765.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.