Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Met 1 van een goed merk, zeer nauwkeurig. Met de Skill kan het ook, maar kost meer tijd. Dan moet je een rechte lat op de plaat klemmen en daar langs zagen. Met een scherp blad kan dan ook redelijk nauwkeurig.

Ik heb een tijdje geleden een cursus gevolgd bij (Frans) Roling in Boskoop. Ook hij levert (ook de wat meer bijzondere) houtsoorten aan particulieren. Hij is niet goedkoop, maar dan heb je wel wat bijzonders.
    Roling Antiek B.V.Parklaan 4 - Boskoop
    0172 210 331

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenskapelsin Bekijk Berichten
    Zitten in Delft, hebben veel plaatmateriaal, met het zagen geen ervaring dat doe ik zelf.

https://www.ggoedkoop.nl/catalogus/plaatmateriaal/
    Hey Sven,
    Moet zeggen dat de naam 'ggoedkoop' niet mijn eerste keuze was want ik wou gewoon goed de goekoopste hoefde van mij niet. Echter ik kon hun voorraad wel inzien en ze hadden het op voorraad. Toch gaan kijken en ... ik moet zeggen dat de service heel goed was alles werd keurig op maat gezaagd het matriaal was prima en de prijs goed, qua houtbewerking ben ik nog geen senior oid maar zover ik kan inschatten is het matriaal prima, ik ben heel tevreden dank je voor de tip!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door houdt Bekijk Berichten
    Hallo Gelder dank je voor je reactie!
    leveren die ook aan particulieren?
    Hey Gelder bedankt voor de reactie ik heb gebeld die in Moordrecht mocht ik als particulier niet heen kreeg ik te horen aan de telefoon ik kon alleen terecht in Rotterdam. Aangezien ik een file-fobie heb opgebouwd ben ik naar ggoekoop.nl in Delft gegaan en was daar prima tevreden over.! Als ik weer een beetje tijd heb ga ik zeker nog eens kijken bij Alblas R-dam.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenskapelsin Bekijk Berichten
    Met 1 van een goed merk, zeer nauwkeurig. Met de Skill kan het ook, maar kost meer tijd. Dan moet je een rechte lat op de plaat klemmen en daar langs zagen. Met een scherp blad kan dan ook redelijk nauwkeurig.
    Zeer nauwkeurig dat klinkt als een machine die rond de 400 Eu zit.. Ik ben nog aan het sparen. en moet eens uitzoeken waarom en waneer je een zaagtafel gebruikt en waneer een lineaal. Het laatste dat ik heb gekocht is een freesmachine, Het meeste tijd bij de freesmachine was ik kwijt aan het meten van de positie van de lineaal. nou ja geen lineaal maar een recht stuk multiplex. Tijd heb ik helaas niet zo veel.

Forum Rechten