Waar hout kopen in omgeving Capelle aan den IJssel? (rechts van Rotterdam)

houdt

Nieuw lid
11 okt 2016
23
0
Hallo,

Ik wou een kastje maken. Dus dacht ik lang leve de Hornbach, daar is berken multiplex echter niet op voorraad. Daarnaast heb ik daar niet zulke goede ervaringen als het om op maat zagen gaat. De hout platen zijn ook niet altijd mooi. Nou bestaan er verschillende houthandels maar die zitten ver weg en dat kost mij tijd of verzendkosten. De vraag is simpel. Waar kan ik goede kwaliteit hout halen in de omgeving? Het liefst waar ze het op maat kunnen zagen.

p.s. ik heb niet veel ervaring met dit forum als deze vraag op de verkeerde plaats staat kan iemand dit dan laten weten?

alvast bedankt
 

houdt

Nieuw lid
11 okt 2016
23
0
Hallo Gelder dank je voor je reactie!
leveren die ook aan particulieren?
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Hallo,

Ik wou een kastje maken. Dus dacht ik lang leve de Hornbach, daar is berken multiplex echter niet op voorraad. Daarnaast heb ik daar niet zulke goede ervaringen als het om op maat zagen gaat. De hout platen zijn ook niet altijd mooi. Nou bestaan er verschillende houthandels maar die zitten ver weg en dat kost mij tijd of verzendkosten. De vraag is simpel. Waar kan ik goede kwaliteit hout halen in de omgeving? Het liefst waar ze het op maat kunnen zagen.

p.s. ik heb niet veel ervaring met dit forum als deze vraag op de verkeerde plaats staat kan iemand dit dan laten weten?

alvast bedankt

Jammer om te horen dat ze zaagkwaliteit daar hard achteruit is gegaan. Als je kwaliteit wilt en je bent er extra tijd voor kwijt dan moet je er niet overklagen als je 1 uur extra moet rijden.
 

houdt

Nieuw lid
11 okt 2016
23
0
Zitten in Delft, hebben veel plaatmateriaal, met het zagen geen ervaring dat doe ik zelf.

https://www.ggoedkoop.nl/catalogus/plaatmateriaal/