Marijn stelt zich voor

Marijn

Actieve deelnemer
8 feb 2012
366
159
Eindhoven
Onlangs kwam ik weer eens op dit forum, via google, op zoek naar een luchtreiniger voor de werkplaats. Om ook alle foto's te bekijken proberen te registreren, kwam ik erachter dat ik al sinds 2012 geregistreerd was ;). Dus bij deze stel ik me eindelijk voor! Ik kom uit Eindhoven en ben zelfstandige, mijn werkzaamheden bestaan uit onderhoud en renovaties voor particulieren, in de breedtste zin van het woord. Mijn passie ligt toch echt wel bij hout, ik heb een werkplaatsje met een paar stationaire machines, voor de hobby, maar er worden ook werkstukken voor klanten mee gemaakt. Enkele projecten die op mijn lange lijst staan voor mijzelf staan: werkplaats - 2 fijnstoffilters (vandaag filters bij Kor besteld), platenstelling, bedieningsknoppen motafzuiging bij de machines, rekken voor freeskoppen bij freesmachine en pennenbank, luchtleiding. Thuis is na een paar jaar het eind van de renovatie in zicht, voor mij nog een aantal leuke dingen op de lijst: boeiboorden/goten berging vervangen, visgraatvloer met bies woonkamer, eiken voordeur namaken, 2 nieuwe achterdeuren maken, nieuwe keuken en eikenhouten overkapping voor de tuin, Kortom genoeg projecten waar ik af en toe iets over probeer te posten, ik hoop wat bij te dragen aan het forum en veel op te kunnen steken van jullie projecten, kennis en creativiteit,

Groet,
Marijn
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.